|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 55 min 51 s
|
Cytat:
5Nm momentu więcej 5kg masy mniej może to kogoś podnieca to sobie kupi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s
|
Tak, ale to wszystko tylko w wersji nielegalnej i wymagającej remap-a ECU. Ta legalna nic pewnie poza dźwiękiem i lżejszym portfelem nie daje.
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 55 min 51 s
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s
|
Dzięki za radę. Nie brakuje mi koni a motor mam fajny.
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2020
Posty: 25
Motocykl: Crf 1100AS
Online: 13 godz 48 min 46 s
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
![]() |
Cytat:
Widać jak normy euro tłamszą motocykle, z odpowiednią mapa obstawiam wzrost mocy na poziome 15 kuni a go już spora różnica.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s
|
Mada, kojarzysz czy ktoś w PL zajmuje się remapem takich motocykli? W kwestii samochodów to wiem gdzie szukać ale motocykli nie bardzo. Niby zasada działania silnika spalinowego ta sama ale mimo wszystko specjalizacja motocykowa by do mnie przemawiała. Pamiętam, że zakładałeś taki wątek chyba w kwestii CRF1000 ale wyniknęło z niego głównie chyba sprowadzanie gotowców z UK. Ja bym wolał mapę zrobioną pod konkretny egzemplarz niż gotowca.
|
|
|
|
|
|
#8 | |
![]() |
Cytat:
Mój kolega stroi swoje sprzęty w Krakowie, nie pamiętam nazwy ale google na pewno pamięta. Z hąda jest taki problem ze nie da się od tak wpiąć w moduł. Trzeba go owtorzyc więc to już ingerencja. Druga opcja jest dołożenie powercomandery albo Rapid bike. To nie sama końcówka tylko komplety układ czyli pozbycie się dwóch katalizatorów.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 55 min 51 s
|
Cytat:
więc pewnie dopiero wtedy będzie te 15KM może to zwykły chwyt reklamowy |
|
|
|
|
|
|
#10 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s
|
No właśnie o tym napisał przecież. Że z odpowiednią mapą może być z 15 KM.
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 |
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |