![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 57
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 12 godz 11 min 42 s
|
![]()
Też mi się wydaje że to może być paproch. Nieeee diesla nie zatankowałem, zrobiłem potem kolejne 200km bez żadnego zająknięcia...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
U mnie takie objawy dawała "nadpalona" pompa paliwa a raczej jej styki . Z tym że u mnie takie gaśnięcie miało miejsce po dłuższym postoju , jak już się pompa "rozchodziła" było już ok. Ps. Na zamkniętym kraniku spokojnie przejedziesz kilometr , sprawdzone nie raz ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Sytuacja na froncie | Sanol | Przygotowania do wyjazdów | 39 | 23.06.2019 07:01 |
Taka ciekawostka | sizyrk | CRF 1000 L | 7 | 22.10.2017 15:19 |