Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05.05.2020, 20:18   #1
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 15,205
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 3 dni 10 godz 4 min 46 s
Domyślnie

Zimny - wiesz jak jest. Każdy ma swoje racje.
Nie podoba mi się charakter pracy silnika DLa i nie podoba mi się sam motocykl. Nie twierdzę, że to złe moto - masa ludzi tym jeździ. Nie mogą się mylić.

NC ma to czego szukałem wielokroć w różnych sprzętach: poczciwy, spokojny charakter, BARDZO niskoobrotowy silnik, relatywnie niskie zużycie paliwa, schowek, bardzo nisko położony środek ciężkości dzięki czemu moto jest MEGA poręczne. To trzeba poczuć.
Motek jest dość niewielki ale ja jeżdżę 99.9% sam. Z żoną może raz w roku na kawę jak jest ładnie i nie ma szkodników.
No i nie ukrywajmy - moto było tanie. Relatywnie tanie.

T7 bardzo mi się podoba ale nowa jest droższa od NC o dychę, od CB500x o niemal 15 koła. Za różnicę można kupić przyzwoitą siódemkę :/

Byłem również napalony na małą CRFę po pojeżdżeniu na niej przez dwa dni. BARDZO mi się spodobał ten motek. Nowy kosztował 21tys ale jechanie nim na drugi koniec kraju to jest zgon i dlatego podjąłem jednak diecezję o pozostaniu na asfalcie i przy NC jako złotym środku/źle najmniejszym.

Dawno mówiłem, że jakby był taki NC z 19'' z przodu, 850ccm, 65KM i 18l wachy pod dupą to bym niczego więcej nie chciał.
Moto raczej u mnie zostanie bo poza paroma wadami to fajny kumpel a nie miałem nigdy ani moto ani kumpla bez wad
Ciekawy jestem bardzo w jaki sposób będzie się rozwijała ta budżetowa linia Hondy i mówię tu zarówno o CB500x jak i o NCku.

Jeśli w miarę szybko skończy się to szaleństwo na weekendy będzie Interstate, które mam odebrać i nie mogę po nie dojechać. Myślę, że wtedy będę chwilowo motocyklistą spełnionym.

m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.05.2020, 20:33   #2
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post

Dawno mówiłem, że jakby był taki NC z 19'' z przodu, 850ccm, 65KM i 18l wachy pod dupą to bym niczego więcej nie chciał.


m
Może i częściowo się to spełni:

https://www.bennetts.co.uk/bikesocia...50-replacement
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.05.2020, 20:45   #3
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
(...)
Dawno mówiłem, że jakby był taki NC z 19'' z przodu, 850ccm, 65KM i 18l wachy pod dupą to bym niczego więcej nie chciał.
(...)
Jak miałem NC i jeszcze nie było NAT to handlarz w de wypowiedział dokładnie te same słowa.
Jak kupowałem NAT wróciliśmy do tej rozmowy i powiedział, że w sumie NAT jest tym, czego chciał od NC.
Można się zgodzić, choć nie do końca.

Cały czas jednak czekam i mam nadzieję się nie zawieść, że powstanie mała Afryka albo zmodyfikowany (terenowo) eNCek.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda Riding Gear 2019 darius Gadżety / wyposażenie 8 25.11.2018 18:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.