Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29.04.2020, 09:48   #1
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 9,097
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 6 dni 19 godz 57 min 59 s
Domyślnie

Ja to wiem że to ilość cykli ma znaczenie
Fakt, leci pod motocykl póki stoi na kołach , jak leży to bywa różnie a czasem silnik nie zgaśnie i nigdy nie wiadomo kiedy będzie ten raz , ostatni raz.

Mam przycisk wzbudzania pompy , do pełnego napompowania idzie z 10 styknięć a czasem tylko 4-5 jak nie całkiem pusto , wtedy pali z pół obrotu .
Można też zwyczajnie ,zużywać rozrusznik , obciążać akumulator , trzeć panewki bo na wolnych to ciśnienia oleju brak itp. zanim w końcu zapali.
No co kto lubi.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jak powinna działać pompa w AT rambo Uklad paliwowy i wydechowy 35 03.11.2016 08:35
LC4 pompa paliwa Evvil Uklad paliwowy i wydechowy 0 18.08.2016 16:56
Pompa paliwa. Za ile? Pawel Wszystko dla Afryki 8 11.10.2011 11:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.