|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
ważne, że się ruszyliśmy. w końcu.
w nocy przed Duklą Garmin postanowił zrobić mi przeprawę przez "Pałacówkę", nie miałem ochoty na jazdę przez las nocą, ale tym przypadkowym zrządzeniem losu miałem okazję na piękną nocną panoramę Dukli z majaczącym nad nią garbem Cergowej. miałem parę mocniejszych motocykli i jest tak, że na szybszych przelotach one paliły 6.5 tak około. niemniej miałem możliwości odkręcenia gdyby trzeba było uciec itd. tu przy 140 jest niemal kres możliwości. ta dychawiczność jest czasami denerwująca - jak skończy się leasing będę miał prawdziwą zagwozdkę. nie chodzi mi nawet o spalanie w sensie kasy ale jednak wczoraj jadąc na wmordewind musiałem tankować co 150-180km czyli co... circa 1.5 godziny. #$%^&* nie wiem na co się zamienić... może jednak wiadro SD02. zdrowia m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,667
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 2 tygodni 5 dni 14 godz 41 min 3 s
|
![]()
Pocieszającym jest fakt że zatankowałem za 3,88 i dostałem 47 groszy zniżki. Pierwsza wycieczka do Norwegii na trasie Kraków Hamburg pokonanej ze średnią prędkością 125 km/h z czołowym wiatrem, spalanie pokazało ponad 8 i musiałem planować na której stacji mam zatankować.
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
eNCek nie jest definitywnie połykaczem autostrad. Wszystko jest ok. gdy trzymasz się normalnych dróg i spokojnie można nim jechać dalekie trasy.
Niestety cokolwiek więcej niż 130-140 km/h i widać, że moto się męczy i spala zawrotne ilości paliwa (chwilowe przy 160 na autobahnie to było jakieś 6,5litra o ile dobrze pamiętam) |
![]() |