![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]()
W trampku oryginalny trzymal mi kilka lat i trzyma dalej, w kacie mam od nowosci , 4 lata wiec chyba jest jednak jakas roznica w akumulatorach?
Dodam jeszcze, ze w zimie nic nie doladowuje. Moze zrobic jakas sonde na ten temat? P.S W trampku jednak byl zmieniany ![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." Ostatnio edytowane przez Lepi : 23.07.2009 o 10:11 Powód: ps |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Padł tylny amortyzator | GAMBOR | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 23.03.2011 22:26 |
Tylny amorek padł | maeco | Rama, zawieszenia, napęd | 13 | 29.06.2010 23:16 |
Regulator napięcia - dlaczego padł | kotwas | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 22.06.2010 23:34 |
akku ? coś chyba za szybko padł ... | puntek | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 26.08.2008 11:51 |