|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Emek nie pisał nic o całym motorze, tylko o durnym rozwiązaniu dla motocykla. Macanie jakiegoś tableta czy przeklikiwanie się przez menu w czasie jazdy to pojebany pomysł, szczególnie w turystycznym enduro. Popatrz na starszego GSa 1200 (nie wiem jak wygląda nowy, pewnie też ma milion menu) - tam jest to zrobione wzorowo.
TC? nie wiem, nie korzystam, wyłączam zawsze. Warto poćwiczyć kontrolę toru jazdy poprzez uslizg tylnego koła. To zdecydowanie poprawia krzywiznę banana na twarzy kierowcy. A tak w ogóle to naprawdę potrzebujecie tych "halogenów"? |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2016
Posty: 135
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 tygodni 11 godz 21 min 39 s
|
![]() Cytat:
Tablecik to tylko gadżet jak dla mnie upierdliwy. ABS, trakcja lubię jak jest Off I tu jest problem po uruchomieniu moto należy poczekać aż tablet się obudzi i będzie można wyłączyć, a to trwa jak dla mnie zbyt długo ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]()
1.ja zawsze narzekam... to co mam teraz zrobić ? poszukać forum dla pacjentów psychiatrycznych o motocyklach?
![]() 2. najpierw widzę wady i to we wszystkim, 3. kupują motocykl z najmniejszą ilością znalezionych wad 4. zazwyczaj zmieniam go jak te wady na tyle mnie wqrwiają, że jeździć już się nie chce. 5. wiele wad nie wychodzi od razu a staje się widoczna w czasie eksploatacji. Spoko, żartuję ![]() Wiele lat temu (2003r.) na giełdzie samochodowej jakiś szalony handlarz albo raczej handlarz samochodowy bo się nie znał.... przyciągnął BMW K1000RS z 1990r. Oglądaliśmy go z kumplami z ciekawości bo wyglądało to na mutanta genetycznego nie motocykl, brzydkie, ciężkie i z telewizorem z przodu zamiast lampy... silnik wkręcał się na obroty jak w ciągniku ospale i z takim opóźnieniem, że kontrola trakcji (jak na dzisiejsze czasy) zupełnie zbędna. Ale miał coś z przyszłości ABS!!!! i tylny amorek ohlins wtedy niewiele mi to mówiło ale poźniej okazało się, że był więcej wart niż motocykl ![]() Genralnie było kupa śmiechu bo mieliśmy wtedy VFR750, GPX750, FZR1000, GSX600F itp. ślicznotki... w pewnym momencie przy tym ironizowaniu i naśmiewaniu się "coś przyszło z góry" i kazało mi kupić ten moto.. więc tak zrobiłem i tym samym stałem się posiadaczem marki, która później zrewolucjonizowała przemysł motocyklowy ![]() ergonomia w użytkowaniu ale także w serwisowaniu motocykla tutaj marka jest wzorem do naśladowania. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 19.04.2020 o 08:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 22:42 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |