|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Melon, zdaje sobie sprawę, chociaż teoretycznie (gdzieś o tym czytałem) to prędkość rozchodzenia się ognia w cylindrze jest większa niż średnia nierównomierność zapłonu na świecy A i B. czyli, znowu teoretycznie, mieszankę odpala zawsze jedna świeca, zanim druga wytworzy łuk, to już nie ma czego podpalać.
Ale z drugiej strony po coś pan Hąda dwie świece w. garnek wsadzil. Wyobrażam sobie, że z tymi prędkościami to nie tak do końca i jednak druga świeczka skraca cykl zapłonu, czyli..? że na obroty szybciej się wkręca? Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
Tak jak pisałem takie objawy są w bmwe jak jedna fajka nie działa stwierdzone na własne oczy. ![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
|
![]()
czyli nic nowego, NGK CR3 nie pasuje bezpośrednio trzeba
1. zeszlifować dolną część bo nie wejdzie w otwór 2. nie ma kaptura górnego (trzeba z oem odciąć ładnie i to połączyć) efekt jest taki sama CR3 bez modyfikacji nie pasuje a bez górnego kapturka całkowicie się nie nadaje bo do świecy dostaje się cały syf... mam nadzieję, że u kolegi mechanik pomyślał o tym a nie tylko wsadził CR3 elektrycznie CR3 jest komptybilna z oem Ostatnio edytowane przez mdxmd : 23.03.2020 o 17:57 |
![]() |
![]() |