![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 105
Motocykl: CRF300 Rally
![]() Online: 18 godz 56 min 12 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Stare motocykle projektowali inżynierowie a nie chytrzy księgowi, których jednym celem jest duży zysk.
Mam u siebie w Tenerce takie kalamitki i sam dorobiłem jeszcze dwie dodatkowe po ostaniej wymianie łożysk i tulejek. Jeżdżę tylko po krzaczoarch, jakbym regularnie nie pchał w nie smaru to łożyska musiałbym robić pewnie co drugi sezon. Smarować , smarować, dużo i często porządnym smarem.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
check engine | Dario | NAT - Warsztat | 63 | 15.07.2024 19:27 |