Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16.03.2020, 19:35   #1
PiraniaD
 
PiraniaD's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Posty: 129
Motocykl: nie mam AT jeszcze
PiraniaD jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 51 min 21 s
Domyślnie

Oem to chyba a41. AX41 w kat 1290 po 5 tyś tył powoli do wymiany i kupie też ax41.
PiraniaD jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.03.2020, 20:00   #2
44FG


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
44FG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s
Domyślnie

Według Hondy OEM to AX41T https://www.honda.pl/motorcycles/ran...and-price.html
44FG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.03.2020, 20:19   #3
Lolex


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Łomianki
Posty: 429
Motocykl: tymczasem przerwa
Przebieg: stały
Lolex jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 11 godz 23 min 40 s
Domyślnie

Shinko 804/805 po ok. 5 tys. km. 90% po czarnym, późną jesienią i zimą. Kilka refleksji:
1) Na szutrach, leśnych duktach bardzo ok
2) Na piachu "przelotowym" ok
3) W piachu głębokim słabiej, ale tu myślę dużo zależy od kierownika. Ja nie umiem po takiej nawierzchni jeździć, więc może to bardziej moja wina niż opon
4) W błocie - jak wyżej
5) Suchy asfalt - bardzo ok, nie za głośne, do 150-160 km/h można śmiało jeździć
6) Mokry asfalt - na początku było ok. Teraz w sumie też, ALE: potrafią gubić przyczepność przy ostrzejszym hamowaniu i ruszaniu (może dlatego, że to "zimowa" nawierzchnia...); łapią wyraźne uślizgi na znakach poziomych oraz na tych lepikowych łączeniach między pasami na jezdni - trzeba to wszystko bardzo ostrożnie pokonywać i być przygotowanym na wężykowanie, jeśli się najedzie. Podkreślam, że mowa o mokrej ZIMOWEJ nawierzchni.

Czy kupiłbym ponownie? W tej chwili nie wiem. Odpowiem sobie na to pytanie, gdy porównam z innymi (w planach na późną wiosnę Pirelli MT90). Uważam jednak, że za tę cenę warto (zapłaciłem ok. 650 zł za komplet).

Nie mam jak precyzyjnie zmierzyć głębokości bieżnika, ale z przodu jest mniej więcej 3 mm na środku i 5 mm po bokach, z tyłu ciut więcej - przód wydaje mi się nieco bardziej zużyty niż tył.

Czy polecam? Raczej tak.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpeg IMG_2752.jpeg (103.2 KB, 214 wyświetleń)
Typ pliku: jpeg IMG_2751.jpeg (103.4 KB, 217 wyświetleń)
Lolex jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kask Dual ADX-1 Pawel_z_Jasla Kaski 12 28.11.2019 19:40
Agv ax-8 dual evo sniperjones Kaski 8 05.10.2016 12:04


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.