|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
|
![]() Cytat:
proszę Cie... piszesz tak przekonująco, że jeszcze ktoś uwierzy ![]() JAPAN od 20lat komletnie nie nadąża za europą... wcześniej było lepiej ale to już było .. jak w piosence już nie można patrzeć na te wiecznie upalone kostki stycznika rozrusznika oraz złącza alternatora/regulatora napięcia od kilku dekad nie mogą się połapać, że coś nie halo jest. Generalnie instalacje elektryczne (tak po 10-15latach) w japończykach to porażka. Weźmy na stół YAMAHA np. model XV 920/1000/1100 XVS1100 ile to lat produkcji ? ponad 20lat a jak były problemy z rozrusznikami tak trwały do końca produkcji modelu ![]() Ostatnio edytowane przez mdxmd : 22.01.2020 o 22:11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2019
Miasto: Leszno
Posty: 33
Motocykl: Aprilia RSV 1000 Tuono '04, Yamaha XS 400 brat '81, Africa Twin '19
![]() Online: 15 godz 46 min 14 s
|
![]()
@mdxmd
nie mam zamiaru Cie przekonywać, bo można się przerzucać argumentami w nieskończoność. Ja wierzę w to co widziałem, z czym miałem okazję pracować oraz to z czym do teraz mam do czynienia. BTW Mam jeszcze Japonię z 1981, która jeździ, pali na strzał i ogólnie git. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
|
![]()
nie chodzi o przekonywanie nie nie zaprzeczam, że dokładają wszelkich starań co do jakości (i planowania usterek....) nie porównywałbym japonii z starych lat tak do roku 1999 bo tutaj był nacisk na jakość i wyścig technologiczny później dostali jakiejś depresji albo nie wiem czego. Gdyby nie normy emisji spalin to pewnie do tej pory pchaliby gaźniki.
|
![]() |
![]() |