|
|
|
|
#1 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Gdzie widzisz poprawę bezpieczeństwa bo ja jej nie dostrzegam. Bez podtekstów, jakbyś mógł wyjaśnić.
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,620
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 2 s
|
Cytat:
2. w sytuacji awaryjnej nie jesteś w stanie lepiej niż elektronika rozłożyć siłę hamowanie pomiędzy przód a tył. kiedy układ jest rozdzielny nigdy nie ma pewności, że wykorzystujesz maksymalnie oba układy... może być sytuacja, że z przodu włącza się już ABS a z tyłu masz jeszcze zapas niewykorzystanej przyczepności lub odwrotnie. Elektronika jest w stanie w ułamku [s] zmienić siły hamowania aby wykorzystać w pełni przyczepność obu kół. 3. subiektywne odczucie działania układu jest pozytywne... motocykl niemal staje w miejscu hamując dwoma palcami przedniego hamulca. |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 |
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |