| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 615
				 
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Myślę, że o CBR będzie dużo hałasu a na AT zarabiają ze 100 razy więcej
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czołem. Napiszę kilka słów aby nie wyszło, że motór bez wad. Jeszcze ktoś gotów pomyśleć że Afryka najlepsza i anuluje zamówienie na GS'a  
		
		
		
		
		
		
		
		
			  Zaznaczam, że to subiektywna ocena. Mam własne wyobrażenie motocykla idealnego a jak powszechnie wiadomo ideałów nie ma. Kolejność przypadkowa: - dźwięk silnika nie tak świetny jak w 1000, - brak android auto (więcej na końcu), - przełączniki bez podświetlenia, - przełącznik kierunkowskazów zamieniony miejscem z przyciskiem klaksonu, - brak stopki centralnej w motocyklu wymagającym smarowania łańcucha, - akumulator wciąż tylko 6Ah, tak jak wcześniej "leży" na silniku, - akumulator siedzi w komorze z lekkim luzem, pasek pianki to grosze a bateria nie lata, - regulacja szyby angażuje obie ręce, - zbyt wysoka szyba (przy wzroście 183 cm, w dolnym położeniu siedzenia oraz w przy obniżonej szybie jej krawędź jest na wysokości oczu), - długi czas uruchamiania samego górnego wyświetlacza oraz konieczność potwierdzenia komunikatu, - 2 cm krótsze skoki zawieszeń względem poprzedniej AS, - blokada kierownicy kluczykiem możliwa tylko gdy kiera skręcona w lewo, - brak schowka na telefon, - to już chyba tradycja - osadzenie zębatki na wałku zdawczym, - wykończenie osłony tłumika jest lekko chropowate co utrudnia jej domycie, - handbary to tylko plastikowe osłony od wiatru, - rolgaz trochę jak zabawka z odpustu, luźne to to wzdłuż i w poprzek przez co zalatuje taniochą, - brak dedykowanego przycisku do podgrzewanych manetek, trzeba po prawej stronie kliknąć FN aby po lewej stronie włączyć i ustawić siłę grzania, - chłodnice wyglądają jak by ktoś je na szybkości prysnął srebrzanką w sprayu, - plastikowe osłony na chłodnicach skutecznie ochronią przed suchymi liśćmi, - łańcuch zamiast kardana, - widoczna nakrętka na górnej półce psuje estetykę, - ładowność bagażnika 10 kg, - doliczyłem się 3 rurek do okresowego spuszczania wydzieliny z silnika, - drobne błędy zawarte w instrukcji obsługi, - materiał którym pokryte jest siedzenie wygląda trochę jak zgrzewana cerata. Na razie tyle co pamiętam, jak zrobię kilka tys. km to pewnie coś dodam. Jeszcze trochę o połączeniu smartfona z Andoidem. Można podłączyć do moto 2 zestawy słuchawkowe i telefon. Jeśli chcemy korzystać z interkomu to musi być obsługiwany przez zestawy słuchawkowe. Motocykl nie ma wbudowanego interkomu. Po podłączeniu telefonu Afryka pobiera kontakty, możemy prowadzić rozmowy telefoniczne oraz słuchać muzy i dźwięków z telefonu (np. spotify, navi, yanosik, inne). Gdy mamy połączenie przychodzące to wyświetla nazwę kontaktu z książki, nie wiem czemu ale raz mi nie wyświetliło. W czasie jazdy możemy wykonać połączenie lecz tylko do kontaktów, które wcześniej umieściliśmy na liście ulubione (maks 20 kontaktów). Do innych możemy dzwonić gdy motocykl nie jedzie. Gdy smartfon jest połączony z motocyklem i nie słucham muzy ani nie gadam przez telefon to w zestawie słuchawkowym cały czas słyszę cichy szum (jakby ktoś trzymał nośną na CB). Nawet po dłuższym czasie nie przestaje "nadawać" szumu. Kolejna lipa to taka, że mam radio w zestawie słuchawkowym i gdy telefon połączony z motocyklem to nie da rady uruchomić radia. Brak Android Auto mega wykastrował funkcjonalność zabawki. Można liczyć na cud, że Honda doda obsługę w aktualizacji. Można zmienić telefon na jabłko. Można korzystać z komend głosowych asystenta google i w ogóle olać łączenie się z moto przez BT. Kiedyś nie mieliśmy komórek i jakoś się jeździło motocyklami. ![]() @mdxmd Wyświetla nazwę gdy ktoś dzwoni. @44FG Wziąłem DCT z elektroniczną zawiechą. @Novy Ringi świecą cały czas jako dzienne a jak włączą się mijania to ringi robią za pozycyjne i zmniejszają natężenie świecenia. Jak zasłonisz czujnik światła to mijania włączają się w sekundę a jak odsłonisz to wyłączają się po około 5 sekundach. Ringów nie da się wyłączyć. Można w ustawieniach na stałe włączyć mijania. Ostatnio edytowane przez Majster : 29.12.2019 o 00:10  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Słocina 
					
				
				
					Posty: 1,346
				 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 36 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Zrobione celowo, żeby nie regulować w trakcie jazdy. Np. w Suzuki V-Strom można regulować jedną ręką, ale by sięgnąć do uchwytu trza zsiąść z motoru. Z plecaczkiem to jest dopiero kłopot! Żono zsiądź na chwilę, bo se muszę szybkę poprawić...  
		
		
		
		
		
		
		
	  To ja już wolę dwoma rękami jak w Hądzie...Reszta uwag do ogarnięcia.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2018 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 733
				 
Motocykl: ATAS 1000 '18 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			- blokada kierownicy kluczykiem możliwa tylko gdy kiera skręcona w lewo 
		
		
		
		
		
		
		
	Ha ha! To napisz jeszcze, że brak stopki bocznej z prawej strony...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Jeszcze brakuje mi w fabrycznych motocyklach podświetlenia stacyjki. Można bez tego żyć ale mam taką potrzebę. Tak wiem, istnieje system bezkluczykowy lecz także nie jest pozbawiony wad. Dodam też, że wadą dla mnie jest niesymetryczny wydech, w sensie tłumik z jednej strony. Można się śmiać.  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | ||||||||
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 Mam nadzieje, że odpowiednią ładowarkę masz / zakupiłeś... Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 ![]() Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 Ostatnio edytowane przez nabrU : 29.12.2019 o 18:18  | 
||||||||
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ja u siebie w modelu 2017 wymieniłem standardową Yuasę AGM na LiFePO4 i ładuję też modelarską Redox Gamma. Podczas ładowania wybieram tylko LiFe i ilość ogniw z menu ładowarki i reszta ustawień standardowa dla tego typu aku. Ale z tego co pamiętam to napięcie ładowania jest ok. 14-15V  | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			CCA od 2018 to 120A nędza przy 210A z 2017
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |