| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 615
				 
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Możliwe, że dzięki temu nowemu IMU, jako że motocykl wie czy jedzie po płaskim, czy też w górę lub w dół to także ma wpływ na działanie DCT. Skoro według recenzji działa to w zakrętach to może i na wzniesieniach/spadkach. Inna kwestia to nie chce mi się wierzyć, że nikt nie przeprogramowuje DCT. Nie zgłębiałem tematu ale w autach wszystkie skrzynie czy to DSG czy inne są przeprogramowywanie i dotyczy to glownie trybu D na który wszyscy zawsze narzekają, że muli. Być może powód jest prozaiczny - pewnie homologacje, normy Euro X, oficjalny test spalania itp robi się w trybie D. Dlatego tak to ustawiają a nie inaczej i dotyczy to zarówno motocykli jak samochodów.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   więc tragedii nie ma ale niewiele by wystarczyło poprawić aby DCT działała idealnie... widocznie nie czas jeszcze na to, może jak konkurencja zrobi  automat to honda wyciągnie asa z rękawa z idealnie zestrojoną DCT.Należy jeszcze wziąć pod uwagę, że nowa CRF to także większa pojemność oraz dłuższy skok tłoka więc nawet jeżeli skrzynia będzie "cisnąć z miejesca 6 bieg" to i tak powinno być lepiej niż w CRF1000 dodać do tego jeszcze modyfikacje w sofcie silnika i pewnie będzie zupełnie spoko....  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			doświetlanie zakrętów powinno być włączane/wyłączane płynnie wtedy nie byłoby tego efektu migania.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |