| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2019 
				Miasto: 100lica 
					
				
				
					Posty: 143
				 
Motocykl: ATAS DCT 2018 
Przebieg: 20250 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 57 min 9 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
masz rację, licząc od góry na kokpicie mamy  
		
		
		
		
		
		
		
		
			1.Telefon z kabelkiem do poz.2 2.Tablet z funkcjami co ma i tak telefon no ale częściowo nie działa bez telefonu 3.Licznik z podst.info co ma tablet Przynajmniej jak coś padnie to mamy reduntancję    i to na bogato! Mogli chociaż w standardowej CRF zostawić normalne zegary i dać bagażnik skoro chodzi o koszty.Nie wiem gdzie tutaj jest słuchanie klientów i ich potrzeb, zegary w motocyklu mają przede wszystkim być czytelne i ogarniać funkcje motocykla. Co do nawigacji to każdy ma swoje własne doświadczenia z którymi pewnie walczył co nieco aby to było funkcjonalne, pozostaje pytanie co z aktualizacjami softu? czy jest to przewidziane czy też kolejne poprawki oraz nowe funkcjonalności będą wprowadzane w następnych rocznikach jak to zwykle bywa. Czekamy na testy tabletu zatem   jest już trochę filmów na YT ale ani jednego w trybie nawigacji
		Ostatnio edytowane przez mdxmd : 28.11.2019 o 23:20  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |