|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  06.11.2019, 14:09 | #21 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2009 Miasto: Wa-wa 
					Posty: 191
				 Motocykl: NAT 2018, CRF 450L, Ducati Desert Sled   Online: 4 dni 2 godz 25 min 13 s |   
			
			Jeżdzę NAT, jeżdziłem 690. To Dwa różne światy. Największe wady 690 które być może zostaną (zostały) poprawione w 701 to twarde zawieszenie i twarda kanapa. Te dwie rzeczy razem powodują, że komfort na dłuższych odcinkach jest słaby (a jeździłem na raz nawet 450 km). Reszta to pierdoły i sprzęt jako dual jest zajebisty. A wibracje ... to mi bardziej nie pasują w NAT ;-) | 
|   |   | 
|  06.11.2019, 14:21 | #22 | 
|  |   Wiem, że to kwestia umiejętności ale mimo wszystko przy tym samym kierowniku to 690 zajeżdżam dalej w piach, pod górę, po kamorach, po mokrej trawie itp itd. Poza tym kilka razy NAT położyła mi się tak, że nie byłem stanie sam jej podnieść. 690 leżał 10 razy częściej i podnoszę go z marszu, nierzadko jedną ręką. Inny przykład - w NAT jak popłynie przednie koło, nawet przy minimalnej prędkości to leżę. Za ciężki przód. W 690 kilka razy się wyratowałem. Między nimi jest prawie 100kg różnicy (NAT DCT + gmole). | 
|   |   | 
|  06.11.2019, 14:24 | #23 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					Posty: 1,534
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 30 min 45 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  06.11.2019, 14:24 | #24 | |
|  |   Cytat: 
 690 od 2019 ma ten sam silnik co 701. Kanapa faktycznie po 200km boli. Zawieszenie jest twarde ale bez przesady - zauważam to tylko na asfalcie. Sent from my iPhone using Tapatalk | |
|   |   | 
|  06.11.2019, 14:47 | #25 | |
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Helvetia (BL) 
					Posty: 484
				 Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 Przebieg: 43kkm +   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 39 min 15 s |   Cytat: 
   | |
|   |   | 
|  06.11.2019, 14:55 | #26 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 Inny profil użycia, to 200 tam, poupalać parę godzin i 200 wrócić (ostatnio tak zaliczyłem Podlaski). Teraz przerzut motocykla do Livorno też planuję na 2x800 albo i 2x900 km. Podejrzewam, że taką huską to może być jednak wyzwanie. | |
|   | 
|  06.11.2019, 15:27 | #27 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |   
			
			
Oj, w stosunku do 701 do 2019 roku są zmiany: o 25mm mniejszy skok zawieszenia (w enduro i enduro LR) o 10mm mniejszy prześwit (w enduro i enduro LR) o 25mm niżej siodło w enduro LR i 30mm w enduro Masa 145kg pozostała w przypadku enduro i wzrosła o 10kg w przypadku enduro LR. No i zaczął się proces spedalenia tak fajnego motocykla. Włożenie dwóch baków o łącznej pojemności 25l bez dołożenia żadnej szyby lub owiewki wydaje się bezsensowne. A mogli z tego zrobić całkiem fajne ADV. | 
|   |   | 
|  08.11.2019, 08:29 | #28 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2010 Miasto: wilidż Opole 
					Posty: 2,548
				 Motocykl: CRF 1100 Przebieg: 0 kkm   Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 51 min 59 s |   
			
			Za chwilę Huska wypuści mnóstwo dodatków do dokupienia za gruby piniądz w celu dalszej personalizacji. Do podstawowej ceny moto można dołożyć drugie tyle na bajery mniej lub bardziej potrzebne. | 
|   |   | 
|  08.11.2019, 17:30 | #29 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2009 Miasto: psary 
					Posty: 195
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 miesiąc 3 dni 20 godz 19 min 19 s |   
			
			Btw.Rychu miałeś bardzo udany 1997 rok.
		 | 
|   |   | 
|  10.11.2019, 16:51 | #30 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Ten kit z dużym baniakiem z przodu będzie dostępny do normalnych modeli więc można sobie zanabyć i robić swap w razie potrzeby jazdy  pizdu. Różnica w cenie LR i standard to 1000 ojro więc znacznie taniej niż dotychczasowe kity za miliony szelestów. Skok zawiasu zmniejszyli bo i na chu komu taki duży, przypadki incydentalne. Siodło niżej to też dobry ruch jak chodzi o duala, zwiększy potencjalnie liczbę klientów z krótkimi kończynami. Moto kompletnie nie dla mnie ale ruch w dobrą stronę. Mnie się podoba. Jeszcze dowalili 901 Adv. Za chwilę Afryki 2020 będą stały w salonach i pokrywały się kurzem.     | 
|   |   |