|
|
#51 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: Marynino
Posty: 540
Motocykl: NAT`18
Przebieg: rośnie
Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 19 min 56 s
|
Nie wyjmuję, ładuję przez dedykowaną końcówkę na moto.
Założyłem tę z trzema diodami kontrolnymi.
__________________
lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć... |
|
|
|
|
|
#52 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,609
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 3 godz 36 min 11 s
|
testowałem LTM14 Skyrich
deklarowany prąd rozruchu 250A (fabryczny 230A) w temperaturze poniżej 10st. C ledwo kręci moto odpala dopiero za 3-4 razem ewidentnie brak mu prądu konsola przygasa a na fabrycznym bez problemu. także na ten model szkoda kasy. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 28.10.2019 o 10:24 |
|
|
|
|
|
#54 |
|
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,962
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s
|
Kumulator JMT litowo-jonowy w Ktm EXC, w pełni naładowany. Teoretycznie daje 120A przy wymaganych 50A. Przy +5 stopniach nie odpala. Wsadzam gówniany kwasowy -odpala. Przy +20 litowy kręci jak wściekły. One nie lubią chłodu.
__________________
Enduro i ADV |
|
|
|
|
|
#55 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,071
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 22 godz 53 min 35 s
|
Ja kupiłem Litowo jonowy JMT do Freeride - i oddałem - bo gorzej się zachowywał jak 3 letni fabryczny.
One po pierwsze nie lubią chłodu - po drugie wzbudzają się . Tzn kręcę raz rozrusznikiem i zostawiam na 20 sekund - jest odczuwalna różnica w prądzie jaki oddaje akumulator |
|
|
|
|
|
#56 |
![]() |
Widziałęm procedure że trzeba światłą włączyć na kilkanaście sekund i wtedy się wzbudzi i będzie kręcił pięknie.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#57 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,609
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 3 godz 36 min 11 s
|
z wszelkiej maści danych wynika iż te ogniwa w niskich temperaturach wykazują dużo lepszę wydajność jak Pb więc w czym problem może producent podaje bajkę 250A albo trafił się wadliwy...
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 28.10.2019 o 17:53 |
|
|
|
|
|
#58 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,548
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 47 min 15 s
|
Od 1,5 roku użytkuję JMT w DRce i złego słowa nie moge powiedzieć. W niskich temperaturach, czy w wysokich zawsze kręcił żwawo.
|
|
|
|
|
|
#59 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Łapanów
Posty: 333
Motocykl: RD03
Przebieg: 97546
Online: 1 tydzień 19 godz 2 min 56 s
|
Panowie, czy da się włożyć do NAT2018 żelowy akumulator YUASA? Sporo jest przeróbek kieszeni?
Jak wygląda miejsce na akumulator w NAT 2016-2017? Akumulator Litowo Jonowy dla NAT'18 ma wymiary 11 x 7 x 11(h). Jak dużą kieszeń ma wcześniejsza wersja? Jak duży akumulator (w centymetrach) wchodzi do wcześniejszych wersji? Miejsce na baterię jest w takim samym miejscu czyli za silnikiem z dostępem zza skrzynki na narzędzia?
__________________
... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ... Ostatnio edytowane przez Komar : 29.10.2019 o 16:09 |
|
|
|
|
|
#60 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Długość:...150 mm
Szerokość:...87 mm Wysokość:..110 mm Wymiary ori baterii 2016 |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 11:19 |
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |