![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Łomianki
Posty: 425
Motocykl: tymczasem przerwa
Przebieg: stały
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 16 godz 17 min 6 s
|
![]()
Ok, sam sobie odpowiadam - https://www.youtube.com/watch?v=N_2y9LSxbvQ&t=355s
Od 3:25. Czyli najmniej "problemowy" wybór to GPS-y albo MT90. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,272
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 18 godz 37 min 5 s
|
![]() Cytat:
Ja nadal szukam i nie mogę znaleźć studium bieżnika, że się tak wyrażę. W szczególności interesuje mnie jak powinien wyglądać bieżnik do rożnych typów nawierzchni z uzasadnieniem - błoto, piasek, szuter, asfalt, mokry asfalt, itd. W filmie gościu pokazywał też oponki, które obraca się w zależności od terenu po jakim mają jeździć. Nie mam też pełnej jasności, dlaczego w niektórych opcjach ukośność bieżnika jest raz w tę, raz w drugą stronę. Tzn. niby wiem że jest zasada czy ma się wgryzać w glebę, czy nagarniać podłoże pod oponę. Jednak szczegółowego opisu zagadnienia nadal szukam. |
|
![]() |
![]() |