Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.09.2019, 18:02   #11
king3
 
king3's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Tarnów
Posty: 95
Motocykl: RD07a, ATAS 1100
Przebieg: sporo
king3 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 1 godz 45 min 42 s
Domyślnie

I u mnie padł aku, 18 tys przebiegu, 2017 rocznik, z racji że byłem poza domem wziąłem co było, czyli Exide ETZ14-BS, zobaczymy ile ten pożyje. Objawy jak u wiekszości, coś tam zakręcił a potem tylko cykanie. Arogancko nie miałem żadnych kluczy przy sobie, aby wykręcić aku, jedynie ten mały imbusik (niezbedny w tej sytuacji ) Szczęsliwie poratowała mnie kobieta, która stwierdziła ze klucz 10 ma zawsze w samochodzie
king3 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akumulator do AT Kobra Układ elektryczny i zapłonowy 29 26.02.2018 16:05
Akumulator czosnek Wszystko dla Afryki 54 29.02.2016 00:42
Akumulator do 0 7a jorge Układ elektryczny i zapłonowy 39 30.01.2015 10:43
Akumulator a ABS (BMW r1100gs) mateusz-kotek Inne - dyskusja ogólna 19 01.02.2012 21:47
[FAQ] Akumulator podos Regularne czynności serwisowe 13 05.01.2009 10:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.