03.09.2019, 08:07 | #101 |
Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: Andrychów
Posty: 88
Motocykl: XL 600 Limited Edition na 50 lecie Hondy
Online: 1 dzień 8 godz 41 min 32 s
|
Powiem tak
-- nie lubię w motocyklu za dużo elektroniki -- żeby dało się nie jedno zrobić samemu -- i części nie były b. drogie -- spalanie ok 3,5 do 4,5 -- żeby nie był b. ciężki,głównie turysta,rzadko czasami gdzieś na szuter podjechać,przejechać na skróty,albo przeprowadzić -- przednia szyba duża dużo daje .............................. Transalpka niby super tylko trochę dla mnie za duża Przestraszyły mnie te wałki zdawcze i aibaxy w Transalpkach ........................ Suzuki XF 650 Freewind trochę jak by skromny? nie doczytałem się jakiś większych wad czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły w turystach troszkę mniejszych od Transalpa (ważne żeby była typowa kołyska miedzy tyłem a bakiem,nie jak nie które mają siedzenie prawie na równi z bakiem ........ o wale Kardana pewno mogę zapomnieć bo w turystach nie za ciężkich chyba nie możliwe ... Mamy 1). Suzuki xf600 2). Transalpke 600 3). Suzuki V-Strom DL-650 raczej duża i naszpikowana elektroniką ?650 może jest najmniejszy BMW nie wiem czy coś mają nie za ciężkiego troche w owiewkach Ostatnio edytowane przez 603Mariusz : 03.09.2019 o 08:17 |
03.09.2019, 08:14 | #102 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 8 godz 59 min 56 s
|
Odpowiedź godna chopperowca
Powinieneś zostać przy gn 250 Twój kolega na Trampku 650 to już ile tych wałków zmienil ? Przy takim rozmyslaniu i obawach zostalbym przy MZ 250 w 78r
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 03.09.2019 o 08:22 |
03.09.2019, 08:45 | #103 |
Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: Andrychów
Posty: 88
Motocykl: XL 600 Limited Edition na 50 lecie Hondy
Online: 1 dzień 8 godz 41 min 32 s
|
Franz
siedząc na motocyklu dobrze jest jak dotykasz piętami ziemi czujesz się pewniej,w podparciu nie trzeba lekko przechylać motocykla,żeby podeprzeć się i to tylko jedna stopą w trampku jestem do połowy stopy czyli brakuje mi chyba zeby go obnizyc są jakis opcje ---siedzenie niższe tutaj coś jest co to https://archiwum.allegro.pl/oferta/o...761707291.html --- czy na tylnym amorze da się obniżyć ? kręcąc nakrętką --- po za tym szyba duza jak w Trampkach ta największa jest super |
03.09.2019, 08:52 | #104 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 8 godz 59 min 56 s
|
Dotykanie całą stopą na asfalcie jest ważne gdy duzo
jezdzisz w terenie z zaladowanym motocyklem - np. wyprawy Gdy jezdzisz z pasazerem Moj tramposz kanape ma na 940 mm., przy wzroscie 181 Standard to chyba 870 .Te 940 jest naprawde spoko. Nie wyolbrzymiaj . Zaczekaj - mloda dziewczyna ma 167 cm jezdzi po swiecie Trampkiem 600 z bagazami ,oponami i sie nie skarży ze jest za wysoki. Nosisz spodnie czy spódnicę?
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 03.09.2019 o 09:00 |
03.09.2019, 09:07 | #105 |
Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: Andrychów
Posty: 88
Motocykl: XL 600 Limited Edition na 50 lecie Hondy
Online: 1 dzień 8 godz 41 min 32 s
|
Cztery razy w roku zdarza mi sie wyjazd w góry tam jest podjazd zwir troche skał dziur ,teren dosyć mocno poturbowany,gdzies 500m,pod skosem w góre mam zapakowane radia zasilacze i mały agregat za sobą na siedzeniu
dlatego w takim przypadku jest wazne dla mnie podparcie pewne na dwie stopy do jazdy po prostym to mógbym miec 160cm a w takich sytuacjach trzeba mocno kierownicę trzymac i czasami podeprzeć sie dwoma nogami po za tym wyzej wyslalem link co to za obnizenie do trampka czy są tez do wersji 600cm czy tylko 650cm/700cm |
03.09.2019, 09:12 | #106 |
Kurde Franz,
fajnie, że jesteś mega koleżeński, ale do cholery, 603Mariusz, weź się do roboty - na wszystkie zadane pytania, jak i te, które będziesz chciał zadać, są już na tym forum odpowiedzi. A jeżeli nie, to znajdziesz je na http://forum.transalpclub.pl/ |
|
03.09.2019, 09:16 | #107 | |
Administrator
|
Cytat:
Owszem może się zdarzyć sytuacja chwilowa gdzieś na nierównym gdy walczymy by się nie położyć że przez może parę-parenaście sekund utrzymujemy motocykl na nodze w pochyleniu , dotyczy bardziej lekkich niż cięższych motocykli. Ale żeby wychodzić z założenia by w normalnych warunkach tak robić? Siedząc na mojej 03 na równym nie dotykam swobodnie piętami , dopiero z załadunkiem lub pasażerem stawiam stopy a nawet 3-4* uginam nogi. Niezależnie czy mi ciutek brakuje czy nie zawsze utrzymuję motocykl w pionie , jak na nierównym brakuje ciut więcej to po prostu zsuwam się bardziej na jedna stronę i stawiam jedną nogę. Jeśli dla ciebie jest barierą kwestia dotykania nogami do podłoża to faktycznie pomyśl o jakiś niższych motocyklach. Jako ciekawostkę powiem że mam koleżankę która jest zgrabną osóbką wzrostowo , bez szans na dotkniecie bardziej niż czubkami palców i radziła sobie dobrze na Trampku. Zanim kupiłem Afrykę też myślałem że dotykanie pełne jest absolutnie niezbędne. Na szczęście 03 mnie uświadomiła że wcale nie najważniejsze.
__________________
AT03 |
|
03.09.2019, 09:18 | #108 | |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Cytat:
|
|
03.09.2019, 09:19 | #109 |
Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: Andrychów
Posty: 88
Motocykl: XL 600 Limited Edition na 50 lecie Hondy
Online: 1 dzień 8 godz 41 min 32 s
|
Ok Emek dzięki za podpowiedź
tommi,ale zawsze może ktoś coś nowego podpowie moze pewne tematy sa juz starsze, a wyszły coś nowego podpowiedzi np. z obniżeniem czy inne sprawy ............ czy ktoś siedział na V srtromie 650cm jak on sie ma do Transalpa wysokością np ten model https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki...tml#fe3fb2a598 ..... co do DR650SE to za skromny Freewind ciut lepszy ........ Ostatnio edytowane przez 603Mariusz : 03.09.2019 o 09:28 |
03.09.2019, 09:27 | #110 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Dane techniczne i wysokość kanapy znajdziesz w necie. Masz 178 cm więc w mojej ocenie polecisz na wszystkim co nie ma 960 mm w kłębie.
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Historia serwisowa motocykla bmw na podstawie VIN | Marcin z Zakopanego | Inne tematy | 12 | 27.12.2018 13:54 |
Luźna rozmowa, moja Historia... temat Afryki jako pierwszego motocykla... | [Maciek] | Inne tematy | 46 | 04.01.2014 01:05 |
Plan zakupu... | mucha_dub | Inne tematy | 4 | 24.08.2012 07:48 |