Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.08.2019, 11:01   #1
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 15,011
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 2 dni 8 godz 28 min 5 s
Domyślnie

z tym rozpieprzaniem to bym nie przesadzał - wydaje mi się /oczywiście popraw mnie jeśli się mylę/, że guma w takich zastosowaniach motoryzacyjnych jest z założenia olejoodporna więc nie bałbym się jej spęczania. sam wielokrotnie w starych czasach smarowałem prowadnice zwykłym ŁT3 i NIC się z gumą nie działo.
natomiast jak napisałem powyżej - smar silikonowy nawet taki prosty z Castodramatu zamyka temat, jest gęsty i wręcz konserwuje gumę.
Dokup sobie od razu olej silikonowy tamże - obydwa środki IDEALNE do smarowania połączeń plastik/plastik, guma/metal, plastik/metal. Do tego olej silikonowy może być używany przy wizualnej regeneracji plastików spłowiałych itd czy likwidacji wszelkich trzeszczeń czy pisków w deskach rozdzielczych aut starszej generacji.

m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.08.2019, 11:39   #2
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

W moim przypadku akurat mialem bo kupowalem z uszczelnieniami cylinderka i mam trzy pudeleczka
Myslalem, że grafit bedzie lepszy. Wczytalem się w rady na innych specjalistycznych forumach i motomax ma racje.
Nie powinno sie stosować nawet miedziowego
nagminnie stosowanego. Ten w pudeleczku jest do tloczkow jak i do prowadnic
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Serwis Hondy - czy ktoś poleci jakikolwiek serwis w Polsce HarryLey4x4 NAT - Warsztat 3 20.04.2018 13:51
Uszczelniacze tłoczka zacisku hamulcowego magyar Hamulce, kola, opony 1 13.01.2016 04:04
Wymiana płynu hamulcowego 7Greg Regularne czynności serwisowe 9 24.09.2008 16:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.