Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Yamaha

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.08.2019, 10:58   #1
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,049
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 7 min 13 s
Domyślnie

68878111_2392850354269179_1893091274769039360_n.jpg

69499305_414668699402178_5275583165186965504_n.jpg
Na zdjęciu gość 187cm 100kg.
Moto jest wysokie jak moja podniesiona afra, jakby mu zmienić zawias na jakiś z sensownym skokiem, to zrobi się wyższe nić adv990r.
Może w porównaniu do ogmolowanej/ostelażowanej afry z dct to jest inna liga wagowa, ale w porównaniu do mojej afry, czy do 990r nie czuć różnicy w masie a tenerka jest całkowitym golasem, nawet bagażnika nie ma,a zestaw kluczy trzeba dopłącić pare stówek... a to kolejne pare kilo.

Silnik rzeczywiście jest wysoko, a dół zbiornika zaczyna się powyżej jaj kierowcy, wlew na wysokości klaty. Zatankowany do pełna robi złą robotę...
68489086_928142380896006_1728896500404060160_n.jpg
Na zdjęciu średnio widać, ale kiwaczka znajduje się ok 3 cm niżej płyty silkina, więc niby prześwit 250mm, ale może się okazać, że na kamieniach rozwalimy kiwaczkę...

Ale żeby nie było, te moto kosztuje 42tyś. i za takie pieniądze to okazja roku,
68398743_648507412301348_5263576605585833984_n.jpg

Wizualnie jest po prostu śliczna, od przodu 10/10, no łądniej nie mogli już tego zrobić, niebieskie felgi wyglądają obłędnie, (did taki jak w afryce z przodu węższy 1,85 tył 4 cale), Wykonany jest naprawdę łądnienie ma się do czego przyczepić, plastiki grubsze i solidniejsze niż w NAT.
Jest i będzie to hit sprzedaży, typowaklasa średnia bez fajerwerków, czyli to czego wszyscy oczekiwali od tego sprzęta
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.

Ostatnio edytowane przez madafakinges : 19.08.2019 o 11:08
madafakinges jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.08.2019, 11:38   #2
JarekO


Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,534
Motocykl: nie mam AT jeszcze
JarekO jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 28 min 40 s
Domyślnie

Dobrze Mada to ująłeś. Z tą kiwaczką tez rzuciło mi się w oczy.

172cm i ~70kg

E4051659-7670-4DE1-BA48-3F103264720C.jpg

Plus milion za wygląd jak dla mnie.

Ostatnio edytowane przez JarekO : 19.08.2019 o 11:43
JarekO jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.08.2019, 11:39   #3
SikorP


Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Wa-wa
Posty: 191
Motocykl: NAT 2018, CRF 450L, Ducati Desert Sled
SikorP jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 2 godz 25 min 13 s
Domyślnie

Siedziałem na Tenerce i rzeczywiście wysokość i kształt siodła powoduje że w stosunku do NAT jest ok 2cm "krócej" na nogi. Przy moim wzroście 175 cm dotykam czubkami palców ziemi. Kanapa btw. wcale nie wydaje się taka niewygodna jest co prawda wąska ale dość sprężysta. Wykonanie nadspodziewane dobre. Geometria kierownika super. Kadłub wąski się wydaje plus środek ciężkości dość nisko co powoduje że na sucho czuję się na tym dość stabilnie - śkjakoś tak pewniej niż na NAT. No ale to trzeba "rozjechać" na żywo ;-)
Z ciekawostek (info z Liberty Motors Yamaha Wa-Wa):
- Yamaha nie dostarcza demówek a wszystkie w PL to są inwestycje własne dealerów,
- przyjmują obecnie zapisy na grudzień :-o ,
- dolna płyta pod silnik nie chce pęknąć (widać ktoś już testował).
SikorP jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.