|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2016
Miasto: Sopot
Posty: 97
Motocykl: CRF1000D
Przebieg: 50K+
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 dni 18 godz 7 min 16 s
|
Dzisiaj po powrocie z ekskursji zrobiłem reset DCT.
Teraz, po min - ciągnie jeszcze bardziej , tj. na centralnej, przykładając szczotkę do czyszczenia łańcucha (trójpłaszczyznową) nie można zatrzymać kręcącego się koła, po nasmarowaniu łańcucha i wycierania szmatką powierzchni bocznej i spodniej na zębatce tylnej (od od tyłu - nie ma możliwości utraty palców potrzebnych do wskazywania ilości butelek piwa do zakupu ) zatrzymanie kręcącego koła jak przed resetem jest prawie niemożliwe.Tyle z resetu AT ma prawie 59kkm, 14 tyś od ostatniego (przyśpieszonego wyjazdem) przeglądu. Obroty ~1200-1300. Badanie wykonano na ciepłym silniku, temp. powietrza 24 stopnie, wilgotność 70%, pochmurno. Ostatnio edytowane przez bogdanbc : 07.08.2019 o 21:20 |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 54 min 46 s
|
Cytat:
Generalnie sprzęgło lekko ciągnie na 1 biegu ale podkreślam lekko... na rozgrzanym silniku zdecydowanie mniej. Pozostaje kwestia oleju jaki masz zalany bo może to mieć znaczenie ale dlaczego wcześniej było lepiej ![]() może nie zwróciłeś na to wcześniej uwagi.Jeżeli jedziesz na jedynce i zamkniesz gaz (także na równej nawierzchni) to motocykl będzie się toczył i się nie zatrzyma aż do wciśnięcia hamulców mi to akurat pasuje bo fajnie się jeździ w na mieście w korkach i nie trzeba cięgle dodawać gazu aby motocykl jechał. Ale po zatrzymaniu motocykl stoi w miejscu. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 07.08.2019 o 22:32 |
|
|
|
|