Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07.08.2019, 18:04   #1
dziadekmaciek


Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Bachorzew
Posty: 80
Motocykl: CRF1100
dziadekmaciek jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 2 godz 59 min 51 s
Domyślnie

Po wizycie w garażu:
- po odpaleniu obroty utrzymują się na 8 kreskach (1600),
- po rozgrzaniu silnika 7 kresek,
- włączenie D lub S na centralce = natychmiastowy ruch koła do 11 km/h,
- po resecie skrzyni biegów (dzięki mdxmd) obroty na ciepłym bez zmian,
- włączenie D lub S na centralce po resecie = natychmiastowy ruch koła do 13 km/h.
Można jakoś samemu zmniejszyć obroty?
dziadekmaciek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.08.2019, 19:52   #2
bogdanbc
 
bogdanbc's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2016
Miasto: Sopot
Posty: 97
Motocykl: CRF1000D
Przebieg: 50K+
Galeria: Zdjęcia
bogdanbc jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 18 godz 7 min 16 s
Domyślnie

Dzisiaj po powrocie z ekskursji zrobiłem reset DCT.
Teraz, po min - ciągnie jeszcze bardziej ,
tj. na centralnej, przykładając szczotkę do czyszczenia łańcucha (trójpłaszczyznową) nie można zatrzymać kręcącego się koła,
po nasmarowaniu łańcucha i wycierania szmatką powierzchni bocznej i spodniej na zębatce tylnej (od od tyłu - nie ma możliwości utraty palców potrzebnych do wskazywania ilości butelek piwa do zakupu ) zatrzymanie kręcącego koła jak przed resetem jest prawie niemożliwe.

Tyle z resetu

AT ma prawie 59kkm, 14 tyś od ostatniego (przyśpieszonego wyjazdem) przeglądu. Obroty ~1200-1300. Badanie wykonano na ciepłym silniku, temp. powietrza 24 stopnie, wilgotność 70%, pochmurno.

Ostatnio edytowane przez bogdanbc : 07.08.2019 o 20:20
bogdanbc jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.08.2019, 21:12   #3
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał bogdanbc Zobacz post
Dzisiaj po powrocie z ekskursji zrobiłem reset DCT.
Teraz, po min - ciągnie jeszcze bardziej ,
tj. na centralnej, przykładając szczotkę do czyszczenia łańcucha (trójpłaszczyznową) nie można zatrzymać kręcącego się koła,
po nasmarowaniu łańcucha i wycierania szmatką powierzchni bocznej i spodniej na zębatce tylnej (od od tyłu - nie ma możliwości utraty palców potrzebnych do wskazywania ilości butelek piwa do zakupu ) zatrzymanie kręcącego koła jak przed resetem jest prawie niemożliwe.

Tyle z resetu

AT ma prawie 59kkm, 14 tyś od ostatniego (przyśpieszonego wyjazdem) przeglądu. Obroty ~1200-1300. Badanie wykonano na ciepłym silniku, temp. powietrza 24 stopnie, wilgotność 70%, pochmurno.
na centralce koło będzie się kręcić i tak będzie (aby zatrzymać trzeba hamulec wcisnąć ręką będzie ciężko), przy rozgrzanym silniku kiedy stoisz w miejscu na równej nawierzchni motocykl powinien stać bez trzymania hamulców.

Generalnie sprzęgło lekko ciągnie na 1 biegu ale podkreślam lekko... na rozgrzanym silniku zdecydowanie mniej. Pozostaje kwestia oleju jaki masz zalany bo może to mieć znaczenie ale dlaczego wcześniej było lepiej może nie zwróciłeś na to wcześniej uwagi.

Jeżeli jedziesz na jedynce i zamkniesz gaz (także na równej nawierzchni) to motocykl będzie się toczył i się nie zatrzyma aż do wciśnięcia hamulców mi to akurat pasuje bo fajnie się jeździ w na mieście w korkach i nie trzeba cięgle dodawać gazu aby motocykl jechał. Ale po zatrzymaniu motocykl stoi w miejscu.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 07.08.2019 o 21:32
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.08.2019, 22:50   #4
luk2asz
 
luk2asz's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: KrK
Posty: 1,388
Motocykl: CRF1100
luk2asz jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 8 godz 37 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dziadekmaciek Zobacz post
Po wizycie w garażu:
- po odpaleniu obroty utrzymują się na 8 kreskach (1600),
- po rozgrzaniu silnika 7 kresek,
- włączenie D lub S na centralce = natychmiastowy ruch koła do 11 km/h,
- po resecie skrzyni biegów (dzięki mdxmd) obroty na ciepłym bez zmian,
- włączenie D lub S na centralce po resecie = natychmiastowy ruch koła do 13 km/h.
Można jakoś samemu zmniejszyć obroty?
Raczej na pewno za wysokie, sprawdzałem dzisiaj i mam mniej , zdecydowany ruch manetką muszę zrobić żeby ruszyć. Z manetki wychodzą dwa przewody , na jednym z nich pod "kondomem" wyczuwam regulacje w postaci nakrętek, śrubek :-) baryłkowych , może tym można coś poluzować. Chyba że to nowszy rocznik , tam już chyba jest coś innego.
luk2asz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czy sprzęgło ciągnie cały czas? Joncio Silnik, sprzęgło, skrzynia 12 08.05.2012 22:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.