|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
na mokrym sprzęgle zawsze szczątkowy napęd jest przekazywany, widac to dobrze przy włączaniu jedynki w każdym takim motocyklu i DCT nie jest tu wyjątkiem bo słychać małe 'JEB' przy włączaniu na 'D' - może po prostu wolne obroty masz za wysokie? jesli w NAT można to jakkolwiek regulować to spróbuj.
m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]()
zrób reset DCT i ponowne przyuczenie sprzęgła może coś pomoże..
https://www.africatwinforum.com/foru...re-please.html rozgrzej silnik najlepiej przejedź kilkanaście km DCT RESET : uruchom silnik wciśnij N wyłącz silnik kluczykiem wciśnij D i przytrzymaj wciśnięty, włącz stacyjkę, kiedy tylko zgaśnie kontrolka ECU zwolnij przycisk D wciśnij w kolejności DDNDN na wyświetlaczu zapalą się jednocześnie D i S oraz chyba wszystkie kreski trybu S uruchom silnik i pozostaw na wolnych obrotach po kilku sekundach D oraz S zgaśnie koniec Ostatnio edytowane przez mdxmd : 07.08.2019 o 09:45 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czy sprzęgło ciągnie cały czas? | Joncio | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 12 | 08.05.2012 22:17 |