|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,268
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 3 min 13 s
|
![]() Cytat:
A przepraszsm, czy uzytkownicy tego forum to tylko offowcy? Mnie sie przykładowo nie chce kolejny raz reperować barku po kolejnej wyjebce w terenie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,897
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 28 min 59 s
|
![]()
Jasne ...rozumiem i nie mam nic do tego.Sam ostatnio czesciej jezdze ON.Ale czytajac o 1290R mam wrazenie ze czytam wpisy ludzi,dla ktorych Chris Birch to kodon i oni potrafia o duzo lepiej.Nie zeby to bylo niemozliwe,ale moze ci mega spece pokaza jak ogarniaja tego kondona...
![]() ps To ze moto jest przewidywalne i robi jak chcesz a nie jak ono chce to chyba plus.Sam mialem 990adv S z 2007 i wkurwial mnie do bolu jak nagle chcial przyspieszac a ja trzymalem manetke na tym samym poziomie.To chyba plus,choc moze sie myle ze motocykl robi to co kierownik chce a nie odpierdala cuda wianki i jest super tylko dlatego ze ma 990 w nazwie. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Przecież nikt ci nie każe jeździć w terenie ćwierćtonowym klocem. Do tego są inne sprzęty. Jak jebnie to nie podniosę, jak ugrzęźnie to nie wydłubę a jak mnie przygniecie to będzie bolało. Duże sprzęty są do latania po czarnym i ewentualnie po szutrach niezależnie jakim świetnym kierownikiem nie jesteś to w terenie zawsze lżejszym pojedziesz lepiej i pewniej a co za tym idzie bezpieczniej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | 06.05.2025 09:45 |