|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Dukla
Posty: 108
Motocykl: 1290SAR,990S,SXC
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 3 godz 24 min 6 s
|
Jeździłem swoim przy 38 stopniach po mieście w szortach i klapkach. Grzanie było wyczuwalne najbardziej w lewą nogę ale jakoś mi nie przeszkadza więc albo nie mam czucia albo nie grzeje tak mocno.
Z dawnych czasów mam wspomnienie że vfr800 grzala dość mocno i miałem gs550 i cb 750 to na którymś szło przypiec kolana na głowicy. Jako wadę napiszę że po wjechaniu do tunelu wyświetlacz ściemnia sìe z opóźnieniem i oslepia przez chwilę. Światła zmieniają się szybko a wyświetlacz nie. Można się przyczepić do dźwięku z wydechu bo brzmi słabo i do doświetlania zakrętów. Mnie trochę drażnią mrugające światełka. Kanapa jest średnio wygodna a pasażer ma znacznie bardziej podkurczone nogi jak na 990. Plusy już chyba zostały wszystkie wymienione moc,hamulce,zawieszenie, chyba pierwszy kat który przyzwoicie oświetla drogę, małe spalanie. Lubiłem analogowe zegary jednak ten wyświetlacz jest bardzo dobry. Dużo informacji i czytelność wzorowa. Na razie mam go miesiąc i zrobione koło 6 tyś km. Pomalutku się przyzwyczajam. |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 50 min 33 s
|
Ale wy o 1290r mówicie na asfalcie czy w offie? Zaczynam się zastanawiac czy może przypadkiem forum pomyliłem.... Chris też nie wie co ma dalej robic skoro 1290r to kondon
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
Mnie on się po prostu niepodoba. Tyle, że dalej jest tańszy od MTS Enduro o ok 20 kpln.
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | 06.05.2025 10:45 |