|
|
#1 |
|
Zarejestrowany: Apr 2019
Miasto: Gdańsk
Posty: 13
Motocykl: CRF1000L D2
Online: 7 godz 23 min 16 s
|
Niedawno podczas jazdy po Bałkanach przytrafił mi się dziwny objaw, mianowicie przy odkręcaniu przepustnicy silnik dławił się i w ogóle nie ciągnął, tak jakby nie dostawał paliwa, raz nawet zgasł przy zatrzymywaniu. Problem występował tylko pod obciążeniem, na jałowym biegu kręcił swobodnie w całym zakresie. Co dziwne, wygląda na to jakby wpływ na to miała temperatura, bo akurat tego dnia było bardzo gorąco (ok 38*) i jazda była po krętych górskich drogach. Z tym że wskaźnik temperatury silnika nie wszedł ani razu powyżej 3 kresek. Jak moto chwilę postało problem zniknął, jednak pojawił się ponownie po jakimś czasie podczas wyprzedzania (tego samego dnia). Od tego czasu się nie powtórzył.
Dodam tylko że jechaliśmy w 7 maszyn i wszyscy tankowaliśmy to samo paliwo, więc kwestia syfiastej benzyny raczej odpada. Obstawiałbym jakiś czujnik który zaczął wariować i zubożył mieszankę, ktoś miał może podobny problem? Pacjent to CRF1000L Adventure Sports, przebieg niecałe 3000km w momencie wystąpienia usterki. |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Miałem podobnie ale obwiniam brudne/mokre styki czujnika/sondy w wydech
![]() Raz się zdarzyło w tamtym roku, do tej pory spokój
__________________
www.grzechunakolach.pl |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,612
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 20 min 6 s
|
może warunki pracy wyszły poza mapę ECU
po prostu było zbyt gorąco na odkręcanie gazu na max'a skoro to dzieje się wyłącznie w upalne dni... pozostaje czekać na ocieplenie
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zarejestrowany: Apr 2019
Miasto: Gdańsk
Posty: 13
Motocykl: CRF1000L D2
Online: 7 godz 23 min 16 s
|
Niestety w komputerze nie zapisały się żadne błędy, więc nadal pozostaje wielka niewiadoma.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zarejestrowany: May 2019
Miasto: Pułtusk / Radzymin
Posty: 6
Motocykl: ATAS DCT '18
Online: 21 godz 30 min 52 s
|
Też miałem raz coś takiego (dławienie). Przebieg ok 1600km, stało się to na wyjściu z zakrętu przy prędkości ok 20-30km/h. Moja ATAS to DCT.
Wysłane z mojego BTV-DL09 przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,123
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
Zdarzylo mi sie to dwa razy (ATAS DCT) Ale ! Wiem dlaczego. Interwencja kontroli trakcji - po odkreceniu przy sliskiej nawierzchni, katem oka zauwazylem migajaca kontrolke. Wydaje mi sie ze nie tylko przyhamowuje kolo, ale tez dlawi silnik.
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 204
Motocykl: SD06
Online: 3 tygodni 2 dni 16 godz 41 min 43 s
|
Gdzie wyczytałeś, że hamuje koło bo bardzo jestem ciekawy.
|
|
|
|
|
|
#8 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Łomianki
Posty: 440
Motocykl: tymczasem przerwa
Przebieg: stały
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 15 min 46 s
|
Cytat:
![]() ...czego oczywiście Ci nie życzę
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,123
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
O dlawieniu kola uslyszlem, nie wyczytalem
Jak widac blednie. A chwilowego dlawienia silnika doswiadczylem osobiscie. Tak, kontrola trakcji na 6, ale ze spokojny ze mnie czlowiek wiec taka interwencja zdarzyla sie tylko 2 razy. Wspominam o tym bo moze (nie mowie ze na pewno), sporadyczne dlawienie silnika u roznych roznych rownie swiezych riderow jak i ja wynika wlasnie z TC, nie z jakiejs usterki.
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| crf1000l , silnik |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) | paku | Kwestie różne, ale podróżne. | 11 | 23.06.2013 21:37 |