|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
To R jest wyzsza niz S?
A ta nikczemna szybka nie moze być wyższa? A w R felgi tez sa bezdetkowe? A w R kiera jest wyżej, czy na stojaka też sie jest garbatym? |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
1290 jest bardziej niegrzeczny niż MTS?
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 988
Motocykl: loading...
Przebieg: wtv
Online: 3 miesiące 4 dni 21 godz 18 min 9 s
|
Ja mam wrażenie, że w KTMie trochę się potasowali i ktoś inny teraz odpowiada za projektowanie i testowanie piecy. Polatałem trochę 1290R. Jest duży, ale nie przytłaczający. W trakcie jazdy nie czuć tej masy, jednak jest świadomość, że jedzie się sporym klockiem. Odniosłem wrażenie, że nie jest tak zwartą konstrukcją jak stare LC8. 950/990 to wyciosane z jednej sztaby pociski, tutaj mamy solidną, mocną lokomotywę. Oczywiście i zawias i silnik to klasa na poziomie KTMa, ale odwijając nie doświadcza się tej zerojedynkowości tylko bardzo solidne, bardzo dynamiczne przyspieszenie.
Ja bym go łyknął z chęcią, podoba mi się wizualnie, wrażenia z jazdy również, mimo, że jest wielką cegłą. NAT w czasie winklowania wydała mi się ciut lżejsza i zwinniejsza, bardziej poręczna. Silnik bardzo przyjemnie pracuje, ale nadal ma coś czego w Hondzie nie mogę przeboleć - ta do bólu liniowość (może poza CB1000R, to jest kurwa dopiero sztosik sprzęt). Ja bym jednak tych dwóch motocykli nie zestawiał. Wydają mi się trochę z innych półek. MTS w wersji Enduro to, moim zdaniem, najlepszy, dający najwięcej frajdy motocykl w tej chwili na rynku dużych turystów. Silnik to trochę zmotana konstrukcja torowa, zawieszenie również wypas. Trochę gorzej niż w 1290R z prześwitem, ale też nie wiem czy oba te sprzęty będą ciorane po krzaczorach, w których ta cecha będzie kluczowa przy zakupie. Czy bardziej niegrzeczny? Subiektywnie - nie jest. Wywijanie 1260 to jak jazda w transie: więcej, więcej i więcej. Nie chce się zsiadać. Do pionu i jeden i drugi sprzęt pójdzie w moment, ale większą frajdę miałem zapieprzać Multistradą. Cholernie dużą zagwozdkę bym miał przy wyborze między tymi dwoma. A i tak na końcu byłby KTM
__________________
"Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!" Ostatnio edytowane przez żuk : 23.07.2019 o 19:22 |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | 06.05.2025 10:45 |