Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.07.2019, 08:22   #1
dzinks
 
dzinks's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2016
Posty: 1,293
Motocykl: CRF1000L
dzinks jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 23 godz 18 min 4 s
Domyślnie

Chyba spróbuje wziąć w sobotę na polatanie, tak zachwalacie

Mam 190 i jak przymierzałem się po lataniu na crf450l to jakiś zawias miękki jak usiadłem. Od razu mocno przysiadł.
dzinks jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.07.2019, 08:33   #2
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
Domyślnie

Dzięki Emek - o dokładnie takie info mi chodziło.

Ale jeszcze jedno pytanie:
Jakie są różnice L czy R?
Internety mi dziwnie podano/zeznajo

I dlaczego lepsza ta, a nie ta?
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.07.2019, 01:35   #3
diego
 
diego's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: prawie Kielce
Posty: 305
Przebieg: znośny
diego jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 9 godz 10 min 37 s
Domyślnie



wygrzebane z fejsa dzisiaj
diego jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.07.2019, 01:43   #4
diego
 
diego's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: prawie Kielce
Posty: 305
Przebieg: znośny
diego jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 9 godz 10 min 37 s
Domyślnie

Co do interwałów serwisowych, nie podniecajmy się - jeździcie, to te z książki trzeba wsadzić między bajki. Im częściej, tym lepiej. Co marny sezon minimum, co 4-5 tysi pałowania maksimum i przeglądy filtra powietrza. Przy 100+ kmh ten silnik wyje jak dziki.
Trzeci sezon na Elce, 13 tysi, jeden remont silnika (z własnej głupoty) i wszystkie możliwe mody przerobiłem.
Mam hondzie adv ready - 12,5L zbiornik, osłony, handbary, grzane manetki, porządny bagażnik, i inne duperele. Wszystko wypracowane... i... pojeździłem na Emkowej 22 letniej dr650, i kurna. Takiej Elki pragne. Żeby to samo nowoczesne ciało miało ten zajebisty silnik. No kurde, pełnia szczęścia i rozbity bank! ;( Wygoda i komfort Elki, i perdolnięcie DR. Czemu tak trudno to zrobić? Mam straszny dylemat teraz, ale skłaniam się ku dr.
diego jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.07.2019, 07:38   #5
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,222
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 3 godz 31 min 50 s
Domyślnie

Oliwa co 10 koła, chcecie żeby ktoś robił Was w balona za własną kasę i wciskał takie pierdoły ?
Olej dobrej jakości to max 3 koła w nie wysilonym silniku o takiej pojemności.
Inspekcja filtra powietrza/czyszczenie po każdej jeździe w terenie, wtedy może zrobicie tą stówkę. W przeciwnym razie mogę się założyć ze nikt takiego przebiegu tym motorkiem nie osiągnie. A internet kłamie bo mogą pisać i modrzy i głupi.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.07.2019, 07:46   #6
tommi

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łazy k/Magdalenki
Posty: 1,448
Motocykl: RD03
Przebieg: 65496
tommi jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 5 dni 21 godz 10 min 6 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał piotrektt Zobacz post
Co do interwałów serwisowych, nie podniecajmy się - jeździcie, to te z książki trzeba wsadzić między bajki. Im częściej, tym lepiej. Co marny sezon minimum, co 4-5 tysi pałowania maksimum i przeglądy filtra powietrza. Przy 100+ kmh ten silnik wyje jak dziki.
Trzeci sezon na Elce, 13 tysi, jeden remont silnika (z własnej głupoty) i wszystkie możliwe mody przerobiłem.
Mam hondzie adv ready - 12,5L zbiornik, osłony, handbary, grzane manetki, porządny bagażnik, i inne duperele. Wszystko wypracowane... i... pojeździłem na Emkowej 22 letniej dr650, i kurna. Takiej Elki pragne. Żeby to samo nowoczesne ciało miało ten zajebisty silnik. No kurde, pełnia szczęścia i rozbity bank! ;( Wygoda i komfort Elki, i perdolnięcie DR. Czemu tak trudno to zrobić? Mam straszny dylemat teraz, ale skłaniam się ku dr.
Proszę, nowe DR:
https://www.olx.pl/oferta/suzuki-dr6...bdb8b;promoted
tommi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.07.2019, 09:15   #7
diego
 
diego's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: prawie Kielce
Posty: 305
Przebieg: znośny
diego jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 9 godz 10 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał tommi Zobacz post
Tommi, widzialem. Mam dzisiaj dzwonic dowiedzieć się co i jak.
diego jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? Pirania Wszystko dla Afryki 4 21.07.2012 13:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.