|  04.07.2019, 13:54 | #181 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2017 Miasto: prawie Kielce 
					Posty: 327
				 Przebieg: znośny   Online: 1 tydzień 2 dni 9 godz 10 min 37 s |   
			
			No tak tak, doszlismy do konsensusu. Jest mało mocy, nie ma super wykonania, nie jest dla emeryta i moze jest kondonem. Co nie zmienia faktu ze mozna tym wjechac wszedzie a jak sie uprzec to i troche zaszaleć lub zrobic 8tysi na wyprawie na kaukaz. Za te piniondze co chodza paroletnie używki jest to opcja warta przemyślenia, a nowka tez nie jest mega droga (czym wrke troche przyćmiła). I to chyba zamyka ten temat.
		 | 
|   |   | 
|  04.07.2019, 14:05 | #182 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Bingo!    | 
|   |   | 
|  04.07.2019, 14:11 | #183 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Sanok 
					Posty: 2,026
				 Motocykl: EXC, ST 1300 Przebieg: rośnie   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 11 s |   
			
			Nie raz na UA widzieliśmy stare pierdzipięty na szczytach połonin.  Akurat w miejsca które widać na foto to wjeżdża się na AT. Do spokojnego turlania wystarczy. Każdy wymaga od motka czegoś innego. Najlepiej samemu sprawdzić, pojeździć sezon i najwyżej zmienić.  Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą | 
|   |   | 
|  04.07.2019, 14:16 | #184 | 
|  |   
			
			A gdzie można kupić do tego jakiś sensowny bagażnik i stelaże boczne? Da się coś znaleźć u nas- nie za Wielką Wodą? | 
|   |   | 
|  04.07.2019, 14:17 | #185 | 
|  |   
			
			Dla mnie miarodajne są opinie i recenzje z miejsc gdzie po pierwsze zamożność ludzi jest nieco większa od dziesięcioleci niż u nas i idzie za tym inne, realniejsze spojrzenie na dobra takie jak motocykle. Z cała pewnością nie każdy lecz wielu miało tam okazje mieć sprzęty większe i lepsze i wielu zupełnie świadomie twierdzi ze -mniej znaczy więcej- Na ADVrider wątek dotyczący CRF nazywanej tam LittleRedPig ma coś z 1700 stron i latają tym wszyscy od emeryta do studenta ceniąc sobie niskie nakłady na eksploatacje i bezawaryjność. Nie ma możliwości aby był to motek dla każdego tak jak nie każdy lubi blondynki, ale jest on jak narzędzie do oglądania świata. Może i bez emocji ale tisze jediesz dalsze budiesz nie wzięło się z księżyca  Po powrocie z urlopu biorę crf testowe dla ciekawości na weekend w Karkonosze. Bardziej będę wiedział co w trawie piszczy i na pewno o tym napisze. M 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  04.07.2019, 14:34 | #186 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2017 Miasto: prawie Kielce 
					Posty: 327
				 Przebieg: znośny   Online: 1 tydzień 2 dni 9 godz 10 min 37 s |   | 
|   |   | 
|  04.07.2019, 14:39 | #187 | 
|  |   
			
			Myśle ze z odkręcaniem sobie poradzę    
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  04.07.2019, 14:42 | #188 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Ja mysle,ze jest to jeden z TYCH motocykli dla nas,znajac nasze forum    | 
|   |   | 
|  04.07.2019, 14:44 | #189 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Mnie się wydaje że odkręcanie w opór tego moto ma niewielki sens. Jechałem kilkadziesiąt kilometrów przy przeciwnym wietrze i odkręcanie w opór nie dawało kompletnie nic. Gaz odkręcony do oporu i brak reakcji. Redukcja, trochę przyspieszył a jak wbijałem bieg wyżej to zwalniał na pełnym gazie. Jadąc w środku obrotów moto jechało lepiej i paliło zdecydowanie mniej. Przy pałowaniu spalił 4,3 L/100 km przy normalnym spalaniu rzędu 3,2 - 3,5 L. To nie jest sprzęt do odkręcania w opór. Maksymalny moment jest w okolicach 7000 obrotów a dalej już tylko wyje na wyższych biegach. Jego trzeba rozpędzać bo sprawne przyspieszanie ma miejsce na biegach 1-4. 5 i 6 to raczej nadbiegi w mojej ocenie. Teraz będę przy tym ciut dłubał więc ocenię jak to wygląda po 16 tysiach z czego ok 10000 to wyprawy a reszta krzaczory i wkoło komina. Filtr powietrza po 5 tysiach z czego wiele w pyle i kurzu wyglądał podczas kontroli doskonale. U mnie w DR gnój był taki że wyjąłem i nasączyłem nowy bo szkoda było myć.
		 | 
|   |   | 
|  04.07.2019, 14:48 | #190 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2017 Miasto: prawie Kielce 
					Posty: 327
				 Przebieg: znośny   Online: 1 tydzień 2 dni 9 godz 10 min 37 s |   
			
			wiem że to płasko wygląda na filmiku, na żywo wygląda całkiem inaczej. Fakt że nie jest długi ten podjazd i można śię bujnąć, no ale tak też się można pobawić z ta 250ka  | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? | Pirania | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.07.2012 14:31 |