|
|
|
|
#1 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Porównujesz rumaka do osła. XR to endurak a CRF lajt dual i tak należy go traktować. Z tą prędkością to zgoda. 90-100 optymalnie , 110 to z bólem a 120 to już prędkość światła z góry. Daj na 5 dni w góry tą XR i też upierdolę w niej wszystko a raczej zagotuję olej i wysra zawory
.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,760
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Nie myl Xr 650 L z Xr 400
Niby identyczne konstrukcyjnie silniki i różnią sie tylko pojemnoscia ale 400 nie cierpi na problemy 650 L czyli nadmiar temperatury Zaworów nie wysrasz a oleju nie zagotujesz W xr 400 nie ma czego pourywac . Nic nie wystaje oprócz kierow icy Xr 400 to dobry kompromis miedzy dualem a ostrzejszym endurakiem. Wyprawowo mozna wydłużyć wymiane oleju o 100 %.
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 03.07.2019 o 17:37 |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: prawie Kielce
Posty: 327
Przebieg: znośny
Online: 1 tydzień 2 dni 9 godz 10 min 37 s
|
Lucky Luke. Ja tam się nie obrażam. Ale crf250l nie jest żadnym motocyklem dla emeryta. Mam znajomych co na tym motocyklu robią rzeczy które mi mrożą krew w żyłach - i gdybym nie widział tego na własne oczy, to bym Ci przyznał rację. Ale widziałem.
Czy tam zawias odgrywał główną role? Moc? Moim zdaniem nie. Pisałem o tym wcześniej, bo co z tego, że jest lepsze moto - jak trzeba to jeszcze wykorzystać. Myślę, że sporo się napalamy, i to taki trochę wrzut bardziej do społeczności, niż na serio jeździmy. Taka prawda. Bo tutaj sobie możemy napisać absolutnie wszystko, a potem widzę gościa co bierze stockową Elke i nagina prawa fizyki. |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? | Pirania | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.07.2012 14:31 |