|
|
#141 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2015
Miasto: KRASNYSTAW
Posty: 221
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 tydzień 2 dni 12 godz 34 min 50 s
|
Cytat:
![]() A czy ten model ma jakieś typowe bolączki? |
|
|
|
|
|
|
#142 |
![]() |
Ot na grubo chlopaki
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#144 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Ostrowiec Św.
Posty: 475
Motocykl: KTM 640, NAT
Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 52 min 54 s
|
Nie ma co się zastanawiać, zapraszam na Manewry Terenowe w sierpniu: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=35307
Najprawdopodobniej będą 2-3 CRF250L które pokażą co potrafią w terenie i jedna WR250R z bardzo oblatanym turystycznie właścicielem. |
|
|
|
|
|
#146 |
![]() |
Tak samo jest z jakością WR450F?
|
|
|
|
|
|
#147 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: prawie Kielce
Posty: 327
Przebieg: znośny
Online: 1 tydzień 2 dni 9 godz 10 min 37 s
|
Ja trzeci sezon jeżdżę na 250L (13k km), i widziałem co robią ogarnięci kierownicy na elkach, i to niektórzy nawet na fabrycznych (bez modów). Pionowe ścianki poryte przez krosy jedynie, da się? Da. Wjazdy na najwyższe góry na ukrainie, i objeżdżanie ktmów i innych JADOWITYCH potworów
Myślę, że nuda to przede wszystkim jest wiecie gdzie a jad też trzeba umieć wykorzystać. Lepsze 250 które się umie złoić na 100% niż 50 czy 100 konny potwór którego nie ogarniamy w 10%. I to widać też jak np. jakiś dzik dopadnie Afrykę i potrafi nią wyprawiać cuda w terenie. Ja też już się napalałem na dużą pojemność, kurde bo mocy by mi się przydało, bo na długie trasy.. tylko że długich tras nie robię, a mocy 250ki nie umiem wykorzystać w całości. I tak oto.. 250 chyba będzie jeszcze długo Ale każdemu wedle potrzeb, i w sumie po to się bawimy w to wszystko by czerpać frajdę! Tylko teksty o jadzie są moim zdaniem słabe.
|
|
|
|
|
|
#148 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Toruń
Posty: 1,340
Motocykl: LC8 SuperEnduro
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 14 s
|
Kolega od paru lat jeździ na UA i mówi ze ogólnie męczarnia mocy brakuje na podjazdach.
|
|
|
|
|
|
#149 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,655
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s
|
Z tą "mocą" to jednak chyba lepszy jej zapas, nawet jak się jej (jeszcze) nie umie wykorzystać niż jazda na limicie maszyny.
Ale jak przedmówca napisał - każdy według siebie. Mi osobiście CRFka w ogóle nie wpisuje się w definicję "motóra wyprawowego" a nawet "prawdziwego duala" ale to raz, że moje definicje a dwa - to R1 (czy też R6) też się nie wpisuje i bym nie kupił ale przecież jest masa ludzi, którzy to moto kochają miłością szczerą a niektórzy nawet świat pokonują i to nie tylko po asfalcie
|
|
|
|
|
|
#150 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,071
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 22 godz 53 min 35 s
|
Nie wiem czy tu dalej zaśmiecać o wr - ale z tego co się trochę interesowałem nie jest to w 100% moto bez swoich furii:
-problemy z pompa paliwa- hehehe -problemy z alternatorem - nawet akcja serwisowa była a to Generalnie jest tak jak oglądałem kilka sztuk to na pierwszy rzut oka jest to bardziej delikatny od KTM jeśli chodzi np plastiki. No jak ktoś spodziewa się jadu w WR ce - to będzie rozczarowany - jest mocno ułozona np w stosunku do KTMów jakimi jeździłem Ale mimo powyższego ja jednak spróbuje kupić WR250R/X na próbę |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? | Pirania | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.07.2012 14:31 |