![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 40 min 21 s
|
![]()
Sokro 130/80 robi, to 130/90 też zadziała. Wybuchnąć nie wybuchnie. Ale piszę tylko teoretycznie. Nie mam 07 i takich problemów. Mam 04... i inne problemy
![]()
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Radom
Posty: 130
Motocykl: TRANSALP XL600V
![]() Online: 1 tydzień 11 godz 32 min 28 s
|
![]()
witam,
do swojego trampka 600 zarzuciłem zestaw jak w tytule. Dotychczas jeździłem na oponkach, które były na motorku w chwili zakupu i problem opon dla mnie nie istniał. Teraz zmieniłem i zaczęły się wątpliwości. HELP! 1)wątpliwość pierwsza - jak jadę po suchym asfalcie to powyżej 120km/h, a już zwłaszcza na koleinach (i to nawet niewielkich, takich, których dotychczas nawet bym nie zauważył) buja mi tył, że aż się boję... A jak trafiłem na odcinek drogi, gdzie zdarli asfalt równolegle do kierunku jazdy to stwierdziłem, że pierniczę - jak się mam wywalić to wolę z prędkości 40km/h niż większej i tak też się wlokłem, a moto bujało jak pokręcone. Czy t63 tak ma czy coś tu nie funguje w moim motku raczej? 2) wątpliwość druga - przy wymianie gum pan wulkanizator stwierdził, że powinienem mieć jakieś "trzymacze do opon". Sprawdziłem w internecie i stwierdziłem, że takie cóść rzeczywiście istnieje. Czy rzeczywiście powinienem toto nabyć i założyć? I co może się stać jeśli tego nie mam? Dla uzupełnienia dodam, że 80% mojej jazdy to jednak asfalt, a przy wymianie opon zarzuciłem nowe wzmocnione dętki. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
|
![]() Cytat:
Trzymacze są niepotrzebne jeśli nie zamierzasz spuszczać powietrza żeby sobie np po piasku polatać ...
__________________
Hubert Ostatnio edytowane przez hubert : 13.07.2009 o 14:27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,756
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 12 godz 31 min 43 s
|
![]()
Bujanie to raczej bym obstawiał amortyzator przedni badź tylny.. To znaczy utrata właściwosci tłumiacych lub złe napiecie sprężyny... Opony , jeśli ciśnienie jest właściwe nie powinny mieć na to wiekszego wpływu
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
|
![]()
Zależy jak rozumieć bujanie ? Bo ja rozumiem w ten sposób że w koleinie moto sobie jedzie w koleinie wężykiem
![]()
__________________
Hubert |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Radom
Posty: 130
Motocykl: TRANSALP XL600V
![]() Online: 1 tydzień 11 godz 32 min 28 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Radom
Posty: 130
Motocykl: TRANSALP XL600V
![]() Online: 1 tydzień 11 godz 32 min 28 s
|
![]()
za to OFF banan nie znika mi z twarzy - czy trawa na metr wysoka, mokra jak diabli, czy rżysko, czy błocko czy piach - t63 daje radę;-)))
|
![]() |
![]() |