![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
![]() |
![]()
Najprościej podłącz pompę na 'krótko' do zasilania - może być prostownik. Jeśli działa szukasz przed pompą: kable, wtyki, przekaźnik.
Na wszelki możesz się już zapoznać z ofertą Larssona - styki są do kupienia, wymiana nie jest skomplikowana. Potrzebna jest lutownica. Jak pisano wcześniej w AT pompa jest taktowana zapłonem i jeśli silnik nie działa nic nie usłyszysz. m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa paliwa XRV | Krzych_BBI | Uklad paliwowy i wydechowy | 21 | 24.08.2019 12:38 |
LC4 pompa paliwa | Evvil | Uklad paliwowy i wydechowy | 0 | 18.08.2016 16:56 |
Pompa Paliwa | Adagiio | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 19.05.2011 10:40 |