|
|
|
|
#1 | |
|
Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Bielsko-Biała
Posty: 15
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 30000
Online: 1 dzień 5 godz 51 min 57 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 55 min 51 s
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Opole
Posty: 10
Motocykl: CRF1000
Online: 5 dni 2 godz 19 min 48 s
|
Panowie pytanie!
Czy Wasze DCT (2017) również potrafi tak zredukować(1-2), że idzie się przewrócić a tył kasku już macie obity od pasażerki? Nie wiem o co chodzi ..na pusto tego nie ma... ale jak załaduje sprzęt posadzę żonę i ćwiczę albańskie winkle to mnie krew zalewa i modle się o manual z każdą redukcją w wykonaniu dct... Ta skrzynia na codzie chodzi nie zauważalnie... pod dużym obciążeniem zachowuje się jak by nie był półsprzegła... ja rozumiem, że najlepiej nie schodzi poniżej 4 tys ale czasem na nawrocie się nie da z nachyleniem 21% na śliskiej nawierzchni... Normalne to? Jak u Was ten automat zmienia biegi przy prędkościach spacerowych pod obciążeniem.... |
|
|
|