|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,612
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 20 min 6 s
|
nie dziwię się serwisowi hondy bo żeby coś przy tym motocyklu stwierdzić to trzeba dzień stracić... swoją już 2x rozbierałem do świec i wymieniłem wszystko za ostatnim razem bo słabo się robi myśl rozbierania motka. CRF musi został uproszczona i można to zrobić bez żadnych kosztów tylko czy komuś z Hondy się chce coś zrobić w tym kierunku...
i niech mi ktoś wytłumaczy po co przetwornik od halogenów oem znajduje się pod siedziskiem kierowcy i jest to skrzynka wielkości regulatora? nie można tego gdzieś z przodu wsadzić? a bezpiecznik od gniazda zapalniczki znajduje się pod plastikami przedniej czachy ! ktoś myśli wogule... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 10.05.2019 o 14:06 |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s
|
Nooo nie wiem jak z tą dumą japoncow. Wg mnie cała honda powinna popełnić sepuku. A co do serwisu. Czytam i czytam a sam odniosę się do Mannheim. Skandal! Nigdy więcej jak żyje, nawet za darmo.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() |
Cytat:
![]() do tego nie wiem z czego to jest zrobione ale sprawia takie wrażenie, że albo ściągasz to po Bożemu albo zaraz będzie do klejenia. nie jest to 'bublowe' w sensie tego słowa ale na serio... ogołocić to z tych niby niewielkich owiewek to jest duża przygoda i konia z rzędem temu kto robi to pierwszy raz i się nie wpieprzył dobrze. kiedyś miałem zamówienie z montażem na olejarki do 4szt NC. po pierwszej odmówiłem roboty. m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|