![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,165
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 28 min 28 s
|
![]()
Tym razem ja się dołącze do opinii bo mam też to ustrojstwo na przodzie założone.
Dobre trzymanie na sypkich terenach, błoto całkiem całkiem a nawet fajnie, dobre samooczyszczanie. Nosi przy większych prędkościach. Jeździ mi się na tym dwa razy lepiej niż na E09. Ogólnie można polować gdzie się da na tą oponkę. Powinienem mieć jeszcze gdzieś do dostania dwie sztuki - nie ma co liczyć na produkcję 2009 - jest wstrzymana na ten rok. Najbardziej mnie ciekawi tył - ale z nim lipa coś jest bo dawno już go nie widziałem. Puntek - wrzucaj swoje odczucia - też masz ją przecież.
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 54 s
|
![]()
no to ja też coś napiszę ...
- bardzo dobre oczyszczanie na błocie - wysokie kostki na pochyłych błotnych przejazdach trzymają jak kolce na lodzie ( tam gdzie wcześniej w anakach spływałem teraz nie ma problemu) - w kopnym mokrym piachu doskonale trzymają tor jazdy i jeśli dupa ci biega na boki o przodzie ni musisz myśleć - tam gdzie normalnie jedziesz na dupie i nogami się podbierasz, możesz stać na podnóżkach i balansować ciałem ( np ciasne zakręty w piachu) - kompletnie nie nadaje się na asfalt - zakaz hamowania przodem na asfalcie, koła w blok w sekundę , a że kostka to cię na boki wyniesie - zaliczyłem glebe na rondzie właśnie przez hamowanie przodem - jak założysz na motonga obie kostki ( znaczy przód unicross i tył TKC) to na asfalcie masz wrażenie jakbyś stracił stabilne zawieszenie - w terenie nie ma to żadnego znaczenia ( ale jak ja pierwszy raz zalożyłem kostki to zacząłem się zastanawiać żę coś z zawiechą miałem - asfalt) Ogólnie mpje subiektywne odczucia: - doskonała na teren - trawę też przeżyje - nie nadaje się na asfalt i szkoda bo szybko się skończy
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 522
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
![]() Online: 1 miesiąc 5 godz 28 min 7 s
|
![]()
Minęło 10 lat...
Jakieś ostatnie opinie. Kto ma? Kto jeździ? Jakie przebiegi? Jakies porownanie z podobnymi oponami? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Metzeler karoo | Boski-Kolasek | Hamulce, kola, opony | 2 | 19.03.2011 20:10 |
Metzeler 90/90 - 21 M/C 54H czy 54S. Ilu z was ma S | qkasurf | Hamulce, kola, opony | 12 | 18.03.2009 09:15 |