|
|
|
|
#1 |
![]() |
Wiadomo że lekka nie jest i pływać nie będzie.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 243
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
Online: 3 dni 21 godz 36 min 26 s
|
Ja to sobie zawsze puszczam przed wycieczką do lasu.
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,939
Motocykl: inne moto
Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 12 min 47 s
|
Czy ktoś ma porównanie jak jest z wygodą plecaczka w jeździe Honda Africa Twin Adventure Sports w stosunku do BMW R1200GS Adventure.
Wymiary ATAS ma lepsze niż BMW Honda Africa Twin Adventure Sports - Wymiary (dł. x szer. x wys.) (mm): 2340mm x 930mm x 1570mm BMW R1250GS Adventure 2019 r. - Wymiary (dł. x szer. x wys.) (mm): 2270mm x 980mm x 1460mm BMW R1200GS Adventure 2007 r. - Wymiary (dł. x szer. x wys.) (mm): 2210mm x 910mm x 1450mm (Model który mam i do niego porównuje) Pytanie czy da się zejść na siedzeniu kierowcy aby osiągnąć wysokość siedziska na poziomie 870 - 890. Na swoim GS-ie Adventure obecnie na siedzeniu Touratech extra low jest jak dla mnie ok? |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() |
Nie wiem jak plecaczek ale z pewnością GSA lepiej znosi jazdę z dużym obciążeniem niż ATAS. Pzdr
|
|
|
|