Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.05.2019, 21:38   #30
redneck
 
redneck's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jan 2016
Miasto: Nowy Tomyśl
Posty: 211
Motocykl: RD07a
redneck jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 5 godz 2 min 47 s
Domyślnie

Panowie poszedłem po łatwiźnie i wymieniłem regulator na nowy od Pana Sławka.
Zrobiłem 700 km i wszystko gra (prawie), bajka.
Ładowanie na światłach od 2500 - 6500 obr. 13,9-14V.
Załączenie dodatkowych odbiorników nie robi na ładowaniu żadnego wrażenia, halogeny + manetki 100%- spadek do 13,8 przy ok 4500-5000 obr.
Dodatkowo regulator "lekko" się nagrzewa .
Ogólnie super ale...
Dziś na trasie, lekko przepędziłem Afrę i zonk. Po przekroczeniu ok. 7500 obr. ładowanie wzrasta do 16,5 V.
Wiem że pisane było że te regulatory do wysokoobrotowych silników słabo i że raczej normalnie takie obroty są mało używane,ale jednak lekka niepewność zostaje.
redneck jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.