|  13.03.2019, 19:18 | #31 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Co prawda ja DCT mam, ale też pierwsze słyszę o takiej "powszechnej" usterce NAT.  Gdyby tak było, już by to było dawno opisane na setkach forów i FB. | 
|   | 
|  13.03.2019, 19:41 | #32 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2010 Miasto: Zgierz 
					Posty: 1,373
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: duży :)   Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s |   
			
			Widzę, ze problem równie powszechny jak łamiące się paralevery w BMW. Poważna sprawa.     Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ GS über alles!!!     | 
|   |   | 
|  13.03.2019, 20:26 | #33 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			A co wolisz szum pisk z silnika czy brak koła w trakcie jazdy.
		 | 
|   | 
|  13.03.2019, 20:43 | #34 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2010 Miasto: Zgierz 
					Posty: 1,373
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: duży :)   Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s |   
			
			Odnosiłem się jedynie do czest6otliwosci występowania obu tych przypadłości, nie wolę w stopniu jednakim żadnej z nich   Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ GS über alles!!!     | 
|   |   | 
|  18.04.2019, 23:11 | #35 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2019 Miasto: ZACHODNIOPOMORSKIE 
					Posty: 34
				 Motocykl: CRF 1000 Przebieg: Rosnący   Online: 4 dni 23 godz 21 min 49 s |   
			
			Odebralem dzisiaj swoje moto z ASO.Z dwóch tygodni zrobiło się sześć ale sukces jest. Wymiana wcześniej wspomnianych łożysk nie rozwiązała problemu. Później wymieniono pompę oleju , kosz sprzeglowy i na końcu wałek wyrownowazajacy . Dziękuję mechanikom z ASO Szczecin za wytrwałość.
		 | 
|   |   | 
|  19.04.2019, 07:17 | #36 | 
|  |   
			
			No ale wiadomo jaka przyczyna?
		 | 
|   |   | 
|  19.04.2019, 08:18 | #37 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,612
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 20 min 6 s |   | 
|   |   | 
|  19.04.2019, 10:44 | #38 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2019 Miasto: ZACHODNIOPOMORSKIE 
					Posty: 34
				 Motocykl: CRF 1000 Przebieg: Rosnący   Online: 4 dni 23 godz 21 min 49 s |   
			
			Jako ostatni wymienili wałek. Nie wskazali konkretnej przyczyny. Najważniejsze, ze jest gitara.
		 | 
|   |   | 
|  20.04.2019, 00:18 | #39 | 
| Zarejestrowany: Mar 2017 
					Posty: 6
				 Motocykl: CRF 1000L   Online: 7 godz 59 min 0 |   
			
			Witam kolegów. Stała maszyna jakoś od drugiej połowy lutego do wczoraj w ASO. W międzyczasie wymienione zostało rzekomo: łożyskowanie wszystkich elementów kosza sprzęgłowego i napędu kosza, wałek wyrównoważający, pompa oleju i dopiero po wymianie pompy (która jest napędzana wałkiem wyrównoważającym) dźwięk ponoć ustał. Wszystkie mierzone współrzędne części były na poziomie normy, więc nie było jednoznacznie stwierdzonej przyczyny stuków. Po wymianie większości podejrzewanych części rzeczywiście grzechotania nie ma na obecną chwilę, ale przejechałem się 5 km i usłyszałem, że z okolic kosza dobiega piskliwy, szumiący dźwięk tarcia o bardzo wysokiej częstotliwości - głośny, wyraźnie słyszalny (i nikt mi nie wmówi, że tak było wcześniej, bo już dobrze znałem dźwięk tego silnika). Dziś rano pojechałem pokazać to do Hondy i usłyszałem od mechanika, że nic dziwnego tam nie słyszy, one tak chodzą. A rozwiązanie problemu jest takie: po weekendzie mamy wykonać porównanie dźwięku salonowej nówki z moim silnikiem. Pewnie wszyscy słuchający nic nie usłyszą dziwnego u mnie, tylko ja   I co panowie, to nowa bardzo rzetelna metoda, żeby stwierdzić, czy u mnie w silniku jest wszystko w porządku  Swoją drogą Pan mechanik jest bardzo miły i zna się na rzeczy, poświęcił też pewnie sporo czasu na moją maszynę, ale chyba jest w tej sprawie drugie dno niezależne od niego. | 
|   |   | 
|  07.05.2019, 23:38 | #40 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,612
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 20 min 6 s |   Cytat: 
 | |
|   |   |