| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2017 
				Miasto: Zgierz 
					
				
				
					Posty: 865
				 
Motocykl: EXC 250 TPI 
Przebieg: galanty 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			część tych "postulatów" może zostanie uwzględniona w jakimś kolejnym upgrejdzie, ale wybór zawiasu i druga wersja z kardanem raczej nigdy. Bo po co Ci lepsze zawieszenie skoro dokładasz tam kardan?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2018 
				
					
				
				
					Posty: 109
				 
Motocykl: CRF 1000 
				
				
				 
Online: 5 dni 1 godz 27 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak dla mnie taki idealny motocykl to trochę nudny by był, lepiej dostosować pod siebie samemu  
		
		
		
		
		
		
		
	  Ostatnio spotkałem starszego gościa z pustymi kuframi na Afrze który narzekał, że źle mu się po mieście jeździ, a chyba tylko w tym celu tą NAT kupił   I takich klientów pewnie jest większość więc czego tu oczekiwać...
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2018 
				
					
				
				
					Posty: 109
				 
Motocykl: CRF 1000 
				
				
				 
Online: 5 dni 1 godz 27 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pewnie tak, bo poza kompletem kufrów, miał też gmole, halogeny, i osłonę pod silnik z ATAS  
		
		
		
		
		
		
		
	  Jedyne bezdroża jakie ten motocykl widział to pewnie trawnik koło domu  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Prawdziwy patriota dba o rodaków. Potem się odkupi i wykorzysta zgodnie z przeznaczeniem.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Święte chlewiki 
					
				
				
					Posty: 918
				 
Motocykl: Żółty Kurczaczek 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 1 dzień 22 godz 46 min 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Odpowiedź będzie 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Z przyjemnością uwzględnimy Państwa oczekiwania w trakcie realizacji projektu. Mając na uwadze zadowolenie naszych klientów cena nowej NAT w wersi ADV będzie oscylowała w granicach GS 1250 ![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Święte chlewiki 
					
				
				
					Posty: 918
				 
Motocykl: Żółty Kurczaczek 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 1 dzień 22 godz 46 min 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak mi pokażesz klienta w salonie BMW, którego wąż w kieszeni nie udupczył w rękę to szacun. Tam się dopiero rozmowy zaczynają, i nikt nie ma sentymentu czy go stać czy nie 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Co do porównania z konkurencją masz rację napiszą po prostu 22 tys Eurosów  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2017 
				Miasto: Helvetia (BL) 
					
				
				
					Posty: 484
				 
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 
Przebieg: 43kkm + 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 39 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wydaje mnie się, ze problemem nie są pieniądze, tzn jak kogoś nie stać/nie będzie stać na nowe moto, to poczeka i kupi z drugiej ręki. Teraz tez to tak działa! Dla mających kasę i tak warto poczekać sezon/dwa aż się moto z problemów wieku dziecięcego wyleczy.  
		
		
		
		
		
		
		
	Problemem jest dostępność zwinnego moto, poniżej 200kg na mokro, z rozsądna mocą, żeby na asfalcie w górach można było normalnie wyprzedzać, niezawodnego i łączącego zajebiste właściwości w terenie z prowadzeniem na asfalcie na poziomie GSa. A no i odporny na gleby żeby był bez rur które dokładają 10kg, tylko żeby z fabryki było jak należy. Najlepiej jak by producent zooferował fabryczne torby, w kooperacji z kriega czy kimś innym kto ma doświadczenie. A wisienką byłby wyświetlacz wspierający apple carPlay/android auto. Z t7 w produkcyjnej wersji została sylwetka, ale moto jest moim zdaniem za ciężkie. Może KAT 790 jak poprawią tu i tam, da radę! Na pewno nie każdemu się spodoba ale chyba jest najbliżej ideału technicznie, presto z fabryki znaczy :-) Na koniec wesołych świąt!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zylek - to, co piszesz w pierwszym akapicie to wypisz, wymaluj AJP PR7
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |