|  | 
|  17.04.2019, 16:17 | #1 | 
| Ajde Jano  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Rataje Słupskie 
					Posty: 6,904
				 Motocykl: Raczej nie będę miał AT Galeria: Zdjęcia   Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 3 godz 57 min 50 s |   
			
			Mam u siebie zamki chińskiej produkcji ale w środku jest też podobno japoński silniczek . Zamek przestał działać, gdy go otworzyłem to w środku był zmielony materiał i brak dwóch śrubek z czterech które zabezpieczały jeden z elementów. Wszystkie wkręty były wyluzowane, gdy pomyślałem o pozostałych zamkach i podobnej możliwości to zacząłem się zastanawiać czy nie lepiej było zrobić zamykane drzwi na oryginalny klucz. Niestety zepsuł się ten japoński silniczek     
				__________________ BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. | 
|   |   | 
|  17.04.2019, 17:45 | #2 | 
|  |   
			
			Radio, ja nie chcę królowej zamieniać bo nie chcę dokładać 3 dych do MTS  Jedyne co to trochę żałuję, że nie kupiłem DCT. Stary człowiek, stare przyzwyczajenia, nieufność do nowości   | 
|   |   | 
|  08.05.2019, 10:15 | #3 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2018 Miasto: Słocina 
					Posty: 1,345
				   Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 8 godz 30 min 33 s |   Cytat: 
 W świetle tych ostatnich spawów, moje dylematy to pikuś.   | |
|   |   | 
|  08.05.2019, 10:22 | #4 | |
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   Cytat: 
 Z czasem (niedługim) docenisz tą skrzynię. Chłonąć będziesz w pełni przyjemność z jazdy i otaczających Cię widoków. Przejedź się najpierw z taką skrzynią i zobacz czy to dla Ciebie będzie dobry wybór. Sądzę, że tak   
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | |
|   |   | 
|  08.05.2019, 10:37 | #5 | |
|  |   Cytat: 
 Nie wiem jak mało trzeba jeździć, żeby zmiana biegów w jakikolwiek sposób absorbowała uwagę kierowcy tak, żeby musiał odrywać wzrok od drogi/widoków. PS. Jak kiedyś znowu będę miał NAT, to tylko ATAS i DCT   | |
|   |   | 
|  08.05.2019, 10:42 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Ja dzsiaj nadal brałbym zwykla dct. Po co ci krowa atas?
		 | 
|   |   | 
|  08.05.2019, 10:45 | #7 | 
|  |   | 
|   |   | 
|  08.05.2019, 10:47 | #8 | |
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   Cytat: 
 Przytoczę moją wypowiedź o zajebistości NAT - konkretnie punkt pierwszy. http://africatwin.com.pl/showpost.ph...52&postcount=5 A skoro już w temacie bubla jesteśmy to polecam wczytanie się na temat hałasującego kosza sprzęgłowego/sprzęgła w manualu. Dlatego też DCT   
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | |
|   |   | 
|  08.05.2019, 11:00 | #9 | 
|  |   
			
			Jest przecież jeszcze kwestia wielkości kierownika i to chyba przesądza o tym czy NAT czy ATAS
		 | 
|   |   | 
|  08.05.2019, 11:21 | #10 | 
|  |   
			
			[QUOTE=Novy;635839]W krótkim opisie chciałem ująć jak najwięcej. Przytoczę moją wypowiedź o zajebistości NAT - konkretnie punkt pierwszy. http://africatwin.com.pl/showpost.ph...52&postcount=5  A skoro już w temacie bubla jesteśmy to polecam wczytanie się na temat hałasującego kosza sprzęgłowego/sprzęgła w manualu. To prawda, w mojej od około 20kkm było słychać kosz. Ale nie ma co się bać, w starej 07 hałasuje mi już dobrze - ale to wystarczy na światłach klamkę wciśniętą trzymać i jakoś jest   | 
|   |   |