|
|
#41 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2018
Posty: 109
Motocykl: CRF 1000
Online: 5 dni 1 godz 27 min 10 s
|
Widzieliście wykres który wrzuciłem? Jakby pociągnęli D do góry to S1 traciłoby sens, a widocznie w Hondzie ktoś wymyślił, że ma być D i 3xS i wyszło jak wyszło
![]() W ogóle to nie wiem z czym macie problem, ja z automatu wrzucam na S3 nawet o tym nie myśląc i przestałem sobie zawracać tym D głowę po pierwszych kilku godzinach na motocyklu. Oczywiście najlepiej by było jakby motocykl zapamiętał nasze ustawienia skrzyni, trakcji i ABS'u ale może homologacja nie pozwala albo dodadzą to po którymś lifcie żeby naciągnąć nas na kolejny wydatek
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,962
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s
|
No fajnie , ale temat był że się nie uczy i to prawda w przeciwieństwie do tego co niektórzy sugerują.
Druga sprawa która poruszałem już 2 lata temu po użytkowaniu przez rok N750 z DCT. Jak się jeździ w miarę spokojnie z zapasem przyczepności - to ok. Ale jak jadę na granicy przyczepności to szarpniecie przy zmianie może zakończyć się glebą. Dwa - jak jeździłem zima przy padającym śniegu z deszczem tak samo - koło się ślizgało, nie stawiało oporu a automat wrzucał kolejne biegi i pogłębiał jeszcze poślizg. Rozwiązaniem było dopiero przejscie na tryb manual. Z automatów wolę bezstopniowy w moim skuterze...
__________________
Enduro i ADV |
|
|
|
|
|
#43 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,345
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 8 godz 30 min 33 s
|
To dwa lata temu N750 DCT nie miała kontroli trakcji?
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Cytat:
Niestety nie miał.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,609
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 3 godz 36 min 11 s
|
Mała poprawka 6 bieg w trybie D wrzuca nawet przy 50km/h (GPS) wg licznika (55km/h) także debilizm w czystej postaci. Nie mam kompletnie pojęcia co autor miał na myśli programując sterownik ... chyba kopiuj wklej z VFR1200
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 14.04.2019 o 19:57 |
|
|
|
|
|
#47 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: KrK
Posty: 1,410
Motocykl: CRF1100
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 31 min 27 s
|
Ale wy się spinacie. Conajmniej jak DCT na 2 biegu. Ja tam jeżdżę na D , używam, kciuka i wskazującego, do poprawy komfortu jazdy i po sprawie.
|
|
|
|
|
|
#48 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Białoruś - obalamy mity | Darek Palmowski | Kwestie różne, ale podróżne. | 13 | 16.12.2012 20:54 |