![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Kerry :-)) Ireland
Posty: 489
Motocykl: RD07a
Przebieg: 61.000
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 14 godz 58 min 58 s
|
![]()
Dalej o pompach . Czy mógłby ktoś narysować przejrzysty schemat połączenia pompy i przekaźnika? Przejrzysty tzn. taki jak dla dziecka z 1 klasy podstawówki
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Oryginalne powinny wytrzymać ok 70-80tyskm
Od dawna mam Larsonowskie tourmaxy , działają .
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kierowca bombowca
![]() |
![]()
Żeby pompa dobrze się miała i dłużej służyła warto regularnie wymieniać filtr paliwa - niektórym zdarza się zapominać, że w ogóle go mają.
__________________
AT RD07A, '98, HRC |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 11 godz 19 min 29 s
|
![]()
Poprawnie zamontowany zestaw TourMaxa robi spokojnie 50 tysięcy oczywiście bez zalewania wodą i dobrze przepuszczającym kraniku i filtrze paliwa.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zestaw naprawczy linek | wlodar | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 6 | 14.07.2008 14:08 |