|  28.03.2019, 20:33 | #31 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2017 
					Posty: 36
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 6 dni 35 min 24 s |   
			
			CB500X jest całkiem fajne, ale gdyby Kawasaki Kawasaki wypuściło nową wersję Versysa-x, z tak powidzemy +100ccm i skoki zawieszeń min 180mm to nawet gdyby utył o te 10-15 kg w stosunku do poprzednika to byłby hicior. Silnik już mają, bo versys-x korzysta z tej samej jednostki co Ninja. | 
|   |   | 
|  29.03.2019, 09:58 | #32 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2009 Miasto: Międzyzdroje 
					Posty: 599
				 Motocykl: CRF1000L   Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s |   
			
			
TRK jest 30 kg cięższy. Jedną z zalet CB500x jest właśnie jego zwinność i poręćzność.
		 
				__________________ Louis, motocyklista niedoskonały. | 
|   |   | 
|  29.03.2019, 10:17 | #33 | |
|  Zarejestrowany: Dec 2009 Miasto: Międzyzdroje 
					Posty: 599
				 Motocykl: CRF1000L   Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s |   Cytat: 
    
				__________________ Louis, motocyklista niedoskonały. | |
|   |   | 
|  31.03.2019, 12:25 | #34 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2016 Miasto: Zakopane 
					Posty: 405
				 Motocykl: NAT   Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 45 min 19 s |   
			
			obnizajac taki motocykl, jest jakiś patent żeby wycisnąć coś z tego zawieszenia czy trzeba dokupić jakieś specjalne, dedykowane zawieszenie ?
		 | 
|   |   | 
|  01.04.2019, 09:33 | #35 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2009 Miasto: Międzyzdroje 
					Posty: 599
				 Motocykl: CRF1000L   Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s |   
			
			
Tego nie wiem ale może zastanówcie się nad poprzednią wersją, jest trochę niższa, a teraz są wyprzedaże można dostać za ok 24tys nówkę, no i dostępne są na rynku używki w całkiem dobrych cenach. Na zdjęciu powyżej właśnie jest poprzednia wersja.
		 
				__________________ Louis, motocyklista niedoskonały. | 
|   |   | 
|  01.04.2019, 16:12 | #36 | |
|  Zarejestrowany: Dec 2009 Miasto: Międzyzdroje 
					Posty: 599
				 Motocykl: CRF1000L   Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s |   Cytat: 
 https://soupysperformance.com/honda/cb500x.html 
				__________________ Louis, motocyklista niedoskonały. | |
|   |   | 
|  02.04.2019, 12:06 | #37 | 
|  |   
			
			Wczoraj pod supermarketem pogadałem z gościem od CB500X. Nalatał w tamtym sezonie 16tysi. Chwalił motorek. Na auto-banie 140 można trzymać i silnik się nie męczy. Mało pali. Przysiadłem się to pozycja fajna jak w AT tylko niżej i nie czuć masy. Z ciekawostek wymiana samego wyświetlacza na nowy to 2000zł plus wymiana instalacji (razem grubo ponad 3tyś) Czyli kosmos - nie opłacalna zabawa. Szybę trzeba deflektorem podnieś, albo coś innego założyć. Nisko daje w "czoło" Gdzie taką się przejechać kawałek? 
				__________________ Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. | 
|   |   | 
|  02.04.2019, 12:11 | #38 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2009 Miasto: Międzyzdroje 
					Posty: 599
				 Motocykl: CRF1000L   Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s |   
			
			Jeśli chodzi o CB500X 2019, to nigdzie w Polsce nie mają demówki, nawet ciężko zobaczyć na oczy ten model, bo dopiero w tym miesiącu będą dostawy i to dośc ograniczone. Mi się udało załapać na prezentację objazdową ale przejechać się nie dali.
		 
				__________________ Louis, motocyklista niedoskonały. | 
|   |   | 
|  02.04.2019, 13:19 | #39 | 
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   
			
			W najbliższą sobotę idę na „otwarcie sezonu” do salonu Hondy. Mają mieć mnóstwo różnych demówek, może akurat będzie nowa CB500X to się przejadę i dam znać.
		 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | 
|   |   | 
|  10.04.2019, 17:42 | #40 | 
|  |   
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   |