![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Nic nie grzej ani niczym go nie łap.
Jesteś prawie 'w domu' Robisz tak: Zdejmujesz zacisk NIE odpinając go od przewodu. Wciskasz ruchomy tłok do oporu /ważne - żeby nie brakło płynu w pompie/ i TYLKO ten tłok podpierasz jakimś bloczkiem o jarzmo zacisku- i pompujesz klamką. NIE MA UJA musi wyjść. Oczywiście gra wstępna za pomocą jakiegoś penetranta nie zaszkodzi. Jak już wysunie się do połowy to blokujesz go i dojeżdżasz drugim. W ten sposób wysuwasz obydwa tłoczki do około 5mm od jarzma. WTEDY - demontujesz przewód, spuszczasz płyn z przewodu i z zacisku i po podłożeniu czegoś o grubości 3-4mm podajesz w otwór zacisku sprężone powietrze. JEŚLI nie masz kompresora możesz dojechać do końca na pompie z klamki ale na 99% nie styknie Ci płynu w zbiorniku i układ się zapowietrzy - więc weź to pod uwagę i uzupełniaj w trakcie wypychania. Objętość tych komór jest większa niż obliczeniowa objętość zbiornika pompy. Poza tym jak ci wylezą tłoczki /a na stówę nie wyjdą oba naraz/ to będzie syf na podłodze. Drugi zacisk zostawiasz na miejscu ale też wyślij go do Spa bo najpewniej to tylko kwestia czasu aż też pokaże rogi. Powodzenia!
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Jak wyżej , robiłem podobnie z pewnym opornym , musiał wyjść.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |