|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 204
Motocykl: SD06
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 14 godz 34 min 6 s
|
![]() Cytat:
Ale jak gwóźdź, drut, wkręt to szybkość schodzenia powietrza ma znaczenie. Z dętki zejdzie natychmiast a z opony wolno. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
Jedziemy swoimi Afryczkami, Ty masz z przodu ori felgę i dętkę czyli zestaw fabryczny, ja natomiast mam ori felgę(teoretycznie nieprzystosowaną do bezdętki) zaklejoną taśmą 3M i jadę bez dętki, niestety traf chciał że obaj najeżdżamy na gwoździe i raptownie uchodzi nam powietrze. Jak się zachowa Twoją opona a jak moja? Moja odklei się od felgi a Twoja nie? Bo co, będzie ją utrzymywać sflaczała dętka ![]()
__________________
Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18 Jest: XL750 Transalp '25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2016
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 115
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 5 dni 22 godz 43 min 18 s
|
![]()
No i właśnie nigdzie nie można znaleźć wytłumaczenia po co jest ten rant.
Tzn zasadniczo wiadomo, ale jednak nie ma pewności co do tego przodu. Na wszelkich stronach zagramanicznych piszą, że jeśli nie ma safety bead, nie można stosować opon bez dętek i zaklejać tak jak chcemy. Na chłopski rozum, to właśnie jak zejdzie powietrze czy z dętki czy z opony, to i tak jesteśmy w czarnej D. Za to odpowiada rant, żeby zatrzymać oponę przed zsunięciem się do wewnątrz. Na Youtube jest film na którym gość zakleja przód w CRF tą taśmą 50 mm, tylko rozcina ją na pół, żeby była na szerokość obręczy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 204
Motocykl: SD06
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 14 godz 34 min 6 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |