|
|
#1 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Szybkie pytanie do tych co lali takę benzynkę np. w Uzbekistanie.
Jak się nowa AT zachowywała na takim paliwie? I dodatkowo, czy używaliśie jakichś filtrów gdy paliwko szło z wiadra gdzieś w Stanach? |
|
|
|
#2 |
![]() |
Idzie jak burza, w górach trochę muli, ale ciągnie do przodu
![]() Ja nie używałem żadnych filtrów i po przyjeździe dałem zbiornik do czyszczenia to było wszystko ok.
__________________
www.grzechunakolach.pl |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Żadnych problemów, trochę słabsza i tyle.
Sent from my G8441 using Tapatalk |
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Nowy Targ
Posty: 2,333
Motocykl: Ready to Race & AT
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s
|
Takie cudo nie zaszkodzi, tylko nie wiem czy jest do NAT.
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() |
CRF1000L ADV model 2018 - spadek mocy, nie wkręca się do końca powyżej 4000 m n.p.m.
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dodatkowe paliwo | endurance | Wszystko dla Afryki | 8 | 21.02.2010 10:40 |
| Jak oszczedzac paliwo... | sambor1965 | Kwestie różne, ale podróżne. | 9 | 29.01.2010 20:21 |