![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 | |
![]() |
![]() Cytat:
Przód z TKC myślę, że zrobi te 10tys, ale tył z TKC to max. 5tys. km w dużym kacie. TKC w dwucylindorowych moto to świetna opona do kręcenia się po PL. Na wyprawy na pewno bym jej nie wziął. Raczej wtedy poszedł bym w K60, Scorpiona lub coś co robi na tyle około 10tys. i jest takie 60/40 lub 70/30 przewagi asfaltu. Mocne dwucylindrowce za szybko niszczą tylne opony na czarnym. TKC w singlu jak np. w LC4 sprawdzała się świetnie i w długich trasach i na miejscu. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Michelin Anakee Wild - nowa wszechstronna opona motocyklowa | nemo | Wszystko dla Afryki | 5 | 05.05.2016 13:39 |
Michelin Anakee 3 | nemo | Wszystko dla Afryki | 1 | 15.04.2013 20:01 |